Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 23, 2011

Peluang bisnes pakaian.

Oleh : AdukaTaruna

Salam 1 Malaysia.

Gua nak info kepada rakan2 yang berminat. Yang nak bisnes baju / pakaian sempena raya ni ke, nak masuk pasar malam ke, nak buat butik ke, nak tolak secara ansuran ala2 brader Pakistan ke. Hubungi gua la kalau berminat.

Harga : Berkadar terus dengan kuantiti. Makin banyak, makin rendah per helai.

Penghantaran : By bas. Lu kena pikap sendiri di stesen bas. Maklumat penuh setiap penghantaran akan diberikan. Tidak lebih dari RM20 ke mana-mana semenanjung Malaysia.

[1]
  • Baju jenis polo
  • Pelbagai jenama
  • Jenama Bersulam
  • Lengan Pendek
  • Jenama boleh campur
  • Saiz boleh campur (paling besar XXL)
  • Gambar contoh ni gua rembat dari Google
  • Kain dia jenis lacoste (bukan cotton)
  • Berkolar
  • Harga gua RM19
  • Harga Wakaf Che Yeh RM30-RM25





[2]
  • Jeans lelaki dewasa
  • Pelbagai jenama
  • Jenama boleh campur
  • Saiz boleh campur (28-42)
  • Gambar contoh gua rembat dari Google
  • Harga gua latest design RM35
  • Harga gua design tahun lepas RM18
  • Harga Wakaf Che Yeh RM50-RM45
  • Dijamin pelempang curi kalau pakai ni berjumpa dengan Presiden PAS.






[3]

  • Telekung solat putih
  • Bersulam bunga
  • Gambar contoh gua rembat dari Google
  • Boleh campur saiz 
  • Harga gua RM19
  • Harga Wakaf Che Yeh RM30-RM28










[4]
  • Jersi quick dry fabric
  • Pelbagai jenama
  • Bukan jersi dari mana-mana pasukan
  • Gambar contoh gua rembat dari Google
  • Jenama bersulam
  • Lengan pendek
  • Jenama boleh campur
  • Saiz boleh campur (paling besar XXL)
  • Harga gua RM17
  • Harga Wakaf Che Yeh RM30-RM25


Sekian untuk 4 item ni dulu. Lain item akan menyusul kemudian. Berminat email gua, atau msg kat FB gua.

Email : adukataruna2008@gmail.com
Facebook : AdukaTaruna