Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 9, 2011

Harga makanan kat tempat gua.

Oleh : AdukaTaruna

Cer lu orang letak harga kat tempat lu orang plak. Meh masing2 tengok beza kalau ada. Harap MSK dan mana-mana blogger yang kat Sarawak tu bleh kongsi harga makanan di sana. Kongsi harga makanan yang ada kat semenanjung juga lah.

Harga makanan di Padang Tembak, Pengkalan Chepa.

Nasi + Ayam + Sambal + Kuah = RM 2.00

Nasi + Ayam + Sambal + Kuah + Sayur = RM 2.50

Semua jenis air yang guna gula = RM 1.00

Semua jenis air yang guna susu = RM 1.20

Kebanyakan jenis kuih = 20 sen sebutir

Burger ayam dan daging kat pasar malam = Dari RM 1.00 ke RM 1.80 (Burger daging / ayam RM1 tahun 2011 ada lagi ma. Macamana diorang niaga gua pun tak tau)

Satey = 50 sen secucuk

6 comments:

along said...

roti canai 0 = RM 1.20
roti telur = RM 1.50
teh tarik = RM 1.80
teh tarik ais = RM 2.40 (!!)

kawasan di kota samarahan, bhampiran UNIMAS & UiTM Samarahan

AdukaTaruna said...

pergh...

Mohd Zullraidy said...

bapak murah nya..

Taufik said...

tu la makna kemajuan dari kaca mata taik mahmud..

abanghensem said...

aduka... manusia yakin ngan rezeki dari Allah SWT lain cara bisness dia.... berbanding orang yakin rezeki tu dari UMNO yang bagi.... tu tak kira kat pasar basah lagi.... sekali beli sayur dapat pree lada segenggam...

saifuddin said...

ngecing parok...

acu mu oyt kedai mana..aku nak g make c2..