Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 20, 2011

Arghh.... tercabar gua tengok atok nih.


Sapa ada rasa dengki, rasa jeles, rasa tercabar, angkat tangan.


6 comments:

ibnu marzuki al firdaus said...

at least mamat nih meLAYU bukan lee singapork!?

mr edz said...

sial... dengkinya aku

Hanz Newman said...

Heran mana asalnya mereka bertemu jodoh, ya? Apasal Taib tak kawin anaknya saja? Sebab duit Taib? Power?Yeah he sure is powerful at helm .. how about down under? We're talking about Minah Arab ni, bro & sis ... maintainance selalunya 'hi-taste, regularly, satisfactory warranted on & off the bed?

hmmm....Antara perkara@benda pelik di dunia agaknya ni?

MOH KEMBARA said...

Salam Yob, macam Taib Mamut tu tahan sakit peha kena hempap tak?

Hanz Newman said...

Kak Yong ni nyongket aje kroje dia. Ade aje dia merate-rate alam cyber ni ..Ingat kat Turki saja, sini pun dia ada... hehehe..hebat kak Yong.

Bukan ker selalunya kut dah peringkat umur si Taib Mahmud 70-80an tu, dia cukup, puas nengok saja? Oh! i got it, at last, she must be willing to do some extra hard work, mukadimah, 'belaian hidup' like? Not many shoulda coulda woulda do it, yeah, right?

hehehe

Unknown said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 水晶 長灘島 長灘島旅遊 長灘島景點 長灘島機加酒 長灘島必買 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體