Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 5, 2011

Analisis AdukaTaruna isu seks Anwar Ibrahim.

Oleh : AdukaTaruna

Ini adalah bacaan berat. Ramalan dan teori. Agak2 lu tak faham, tak suka, lu angkat kaki awal lah yer. Beberapa rakan gua tidak setuju apabila gua memilih untuk meminta Anwar sumpah laknat untuk dapatkan keyakinan gua.

"Payah gua nak terangkan apa yang gua faham berbanding apa yang lu faham. Mengapa sumpah laknat."

"Bagitaula.. gua akan sokong ikut tajuk. Yeyehh.."

Pendahuluan.

Fisrt, memang superb la otak bani Israel. Kedua, sekiranya mereka menganut Yahudi Ortodok, mereka hampir dengan Islam. Tetapi, sekiranya mereka menganut fahaman Zionis, yakni satu gerakan mendapatkan negara sendiri, walau apa cara, maka, berlakulah apa yang berlaku.

Isu seks Anwar Ibrahim yang dijana APCO ini, menyusahkan gua dan rakyat bawahan. Isu rakyat sudah tidak disentuh. Sikap pukimak Anwar dan keluarga yang enggan memudahkan benda yang mudah demi egoistik, demi political millage, gua maki dan kutuk dengan keras. Sumpah laknat adalah benda yang mudah pada orang biasa, yang dianjurkan Allah. Sumpah, pedulikan, serah kepada Allah dan terus kepada masalah rakyat. 70% beban isu seks selesai.

Analisis gua.


video


Di atas adalah bidio yang tidak lengkap. Apa yang kita boleh belajar darinya, dan dari corak perjalanan isu ini.

[1]

APCO menggunakan kaedah bagi makan 1, kemudian makan lebih besar dari 1. Macam dam haji.

I. 1 ADUN BN Perak lompat PKR. Bersorak. Lompat adalah perbuatan mulia. 3 ADUN PR Perak keluar. Game over.

II. Mahkamah Tinggi menyebelahi Nizar. Bersorak. Ada hakim yang baik. Mahkamah tak semestinya ikut BN. Tak sampai 24 jam, Mahkamah Rayuan menyebelahi BN. Game over.

III. Video seks disebarkan secara tertutup. Terdapat beberapa makanan untuk PR untuk fasa ini.

  • Kamera tidak berwarna
  • Masa dan tarikh rakaman yang didakwa 21 Feb 2011. Pecah kepada 2 makanan lagi. Yakni ALIBI dan PERUT BUNCIT.
  • Tempat kejadian yang didakwa di Kuala Lumpur.
  • Jam tangan edisi khas.
  • Identiti dan motif lelaki berpakaian lengkap. Lelaki C (bukan C++)
[2]

Kamera tidak berwarna seperti itu terlalu remeh. Kamera Chua Soi Lek juga tidak berwarna. Mungkin sebenarnya berwarna dan sengaja diberikan hitam putih pada permulaan ini. Tetapi, apa yang gua khuatirkan ialah makanan 3 buah percaturan lagi.

Pertama, betulkan tarikh 21 Febuari 2011? Atau percaturan yang memaksa Anwar dan kumpulan terperangkap? Anwar fokus kepada alibi 21 Feb 2011. Tetapi gua ramalkan, tidak lama lagi, APCO akan mengeluarkan bukti rakaman itu berlaku lebih lama dari tarikh 21 Feb 2011. Semoga Allah masukkan kita dalam golongan orang2 yang berfikir. Mari kita lihat ini.




Gua ramalkan, tarikh 21 Feb 2011 adalah buah catur umpan. Sebenarnya rakaman tersebut dibuat 2 tahun lalu. Dan berlaku di Thailand. Anwar dan kumpulan adalah otak baka Melayu. IQ standard mereka tidak melebihi 150 pun. Mereka bersilat dengan alibi 21 Feb 2011. Mereka bersilat dengan struktur perut pada 21 Feb 2011 dan Anwar menunjukkan bentuk perut pada 3 April 2011, di sidang media. Hanya 10 hari. Bagaimana bentuk perut Anwar 2 tahun dulu? Bagaimana ada rekod kesihatan Anwar di hospital Malaysia dalam bentuk BMI? Berat dan tinggi 2 tahun dulu? Heh.. genius kan, Bani Israel.

Gua ramalkan, APCO akan mendedahkan tarikh sebenar rakaman. Lokasi sebenar rakaman. Dan bukti pemusnahan kepada alibi Anwar pada tarikh tersebut. 2 tahun adalah perkara yang sukar untuk mangsa mendapatkan alibi. Tetapi 1 tahun adalah paling sesuai kepada pemangsa nendedahkan bahawa mangsa sudah diperangkap. Cuma, maybe 2 tahun kerana berijtihad PRN Sarawak adalah masa terbaik.

Apakah bukti sokongan kepada video itu? Mungkin rekod kemasukan Anwar ke Thailand. Maybe rekod kemasukan hotel Anwar di Thailand. Maybe rakaman Anwar masuk ke hotel. Maybe akuan bersumpah orang yang menyambut Anwar di Thailand dan orang yang menyelesaikan kesemua bil2 tersebut. Bani Israel adalah bangsa terbaik. Cuma kebanyakan mereka melampaui batas kerana tiada kawalan iman.

[3]

Jam tangan edisi khas itu hanya dimiliki oleh beberapa orang sahaja di dunia. Dikatakan pemberian Arab Saudi. Ini adalah satu lagi buah umpan.

"Di manakah jam tersebut?" Umpan APCO.

"Di rumah. Disimpan oleh Wan Azizah." Makan Anwar. Seorang pejuang berbaka Melayu. Yang dahulunya menentang Melayu, kini menentang Bani Israel melalui APCO.

UMNO mendakwa jam tersebut berjaya diambil, berada dalam simpanan UMNO, melalui pelacur tersebut. Ketika sidang media Wan Azizah, UMNO bertanya di mana jam?

Mengikut jadual, Wan Azizah sepatutnya menjawab begini :

"Jika kamu dakwa jam itu berada pada kamu, sila tunjukkan."

Tetapi, dilaporkan, Wan Azizah terpaksa mempertahankan kenyataan Anwar yang pertama. APCO merancang isu jam tangan akan menjadi buah umpan. Akan menjadi cabaran pihak Anwar kepada pihak APCO. APCO menjangkakan Wan Azizah berfahaman, UMNO tidak akan berani menunjukkan jam itu kerana boleh dituduh sebagai pencuri.

Nampaknya, pihak Anwar takut terlalu awal. Gua masih mengkaji perjalanan gerakan catur yang ini. Gua ramal, UMNO akan mengeluarkan gambar jam tersebut, bersama akhbar Utusan bertarikh semasa (terbaru) sebagai bukti, tidak lama lagi. Tidak tahu siapa yang mengeluarkan gambar itu. PDRM akan mempunyai masa lengah dengan alasan akan siasat si pencuri.

[4]

Identiti dan motif lelaki berpakaian lengkap. Lelaki C. Pada gua, dialah boneka utamanya. As penyambut Anwar di hotel, as akuan bersumpah, maybe bapa ayam yang dipercayai Anwar selama ini. Ingat, IQ standard baka Melayu tidak melebihi 150 pun. Mari kita lihat :


video
 


Lihat kedudukan kamera itu dipasang. Itu bukan CCTV. CCTV dipasang pada kedudukan tinggi. Capaian ruang lihat yang lebih menyeluruh. Ini adalah hide cam. Maybe jenis risikan.

Mengapa dipasang pada sudut paras bontot lelaki Asia? Dan mengapa lelaki C hanya berlegar berhampiran hide cam?

Jawapannya, mungkin inilah gerakan yang disusun APCO bagi meyakinkan Lelaki C bahawa, jika dia belot, dia akan kaya, dia tidak akan dicederakan, identitinya selamat dengan kedudukan kamera, prosedurnya ialah jangan berada di kedudukan katil, dan sebagainya.

Penyelesaian.

Benda mudah. Tak payah ego-mego. Tak payah takut untuk kelihatan defensif. Benda yang ada dalam Islam. Sumpah laknat, settle 70% hujah mereka. Gua akan sokong Anwar dengan keyakinan kepada perjanjian dia kepada Allah.

Wallahi, wabillahi, watallahi, saya tidak pernah berliwat dalam hidup saya.

Wallahi, wabillahi, watallahi, saya tidak pernah berzina dalam hidup saya.

Tak sampai 5 minit, settle.

36 comments:

dawai koko+ said...

masalahnya sapa yang nak dengar ckp insan kerdil mcm hang aduka..

ulasan idea yang angkuh dan sgt tepat.
boleh lawan apco ini mcm.


panas sungguh darah aku melihat berita di tv3 tadi.

sib baik tak pecah tb 55 inch aku.


blog parpu kuar tb3...mesti dia bangga, mula la tuh dia nak mabuk..

celaka punya mamak..
mamak keturunan bani israel ke tak aduka?

kah kah kah kah kah

Hanz Newman said...

Isu mcm haram jadah ni dijaja kpd masyarakat? Sial sungguh permainan politik mcm ni.

Macam takda cerita lain. Cer cerita lain! Cerite macam haram jadah yg dijaja oleh agen pro pihak f***ing UM-NO spt PK House. Agak-agak la. Mufti negeri dia sendiri kata jangan memandai tuduh menuduh orang sampai tahap ni. Dia buat selamba aje yer?

1Crony said...

2 ke 3 tahun lepas, Anwar lagi kurus dari sekarang.... lu tak baca ke? 1 tahun akan datang, tak payah ceritalah... BN/UMCO dah rebah. Tak main dah video-video lucah ni, waktu itu video-video rasuah dan korupsi pemimpin BN/UMNO akan ditayangkan 24 jam sehari dan mahkamah akan bersidang 7 hari seminggu, bagi pendakwaan para pemimpin BN/UMNO yang rasuah ni. UMCO tu memang nak suruh PKR buat kajian benda fitnah itu (macam lu punya kajian lah) sehingga Anwar tak boleh nak berkempen di Sarawak.... itu tujuan mereka. Kembang lah jubur lu kena puji... maklumlah orang Melayu paling genius kat 1Malaysia.

Taufik said...

Komen berbentuk fitnsh akan dipadam..? komen menyokong video fitnah mesti ditaja dan mengharap duit iklan? telanlah batu2 dari neraka jahnam yg kau jual itu aduka
..

Zainal Abiddin said...

Kalau orang yang berani melakukan liwat dan zina mereka ini tak takut pada Allah...maka mereka ini tak akan takut untuk melakukan sumpah laknat..bg mereka sumpah laknat ni tak akan mendatangkan kesan apa2 pada mereka..Anwar tidak melakukan sumpah laknat atas nasihat ulamak..kalau dia benar2 seorang peliwat dia akan ambil jalan mudah ini utk membersihkan nama dia..mcm sayfool yg terbukti kaki homoseks ..senang2 je bersumpah laknat

baharudin said...

Terbaliklah en. zainal ye...patutnya orang bersalah yang takut bersumpah.. ini orang yang baik pulak yang tak nak bersumpah...

Taufik said...

En. Baharudin..kalau tak takut sangat...kenapa tolak HUDUD?!!!!!pergi jahanam ADUKA!

AmenoWorld said...

Aku rasa dsai pattu tunjukkan jam omega tue dulu

Media Ungu Services said...
This comment has been removed by the author.
HEROICzero said...

"Anwar sudah tidak relevan,"

heh. kalau tidak relevan, kenapa sampai macam ni sekali dia kena attack.


trivia, negara mana yang takutkan seorang pemimpin yang kaki liwat, kaki pelacur dan kaki rembat bini orang?

=)

Yugimudo said...

"tidak relevan"

Teringat kat Ku Li :) Senyap jer, cerita muncul bile ade PR dkt Gua Musang. Selain itu, dihapuskan dari media perdana.

Zahrita said...

lu punya cerita dari otak mlayu ma....APCO punya story lain la..lu stick je kt Quran tuduh zina 4 saksi..lu hebahkan kt setiap manusia kt msia ni ttg mcmana islam selesaikan..keserabutan otak2 yg se spesies mcm lu..masalah anuar tu dia blh counter balik..dah 13 thn dia defend..satu habuk pun tarak sangkut. Org yg benar mesti Allah tlg..tak semestinya pertolongan seperti yg kita semua jangkakan.

CE said...

tak perlu IQ 150 pun nak buat macam ni..

taraf IQ papagomo pun boleh.

jgn dilupa...

anwar pun ada geng belah yahudi..bapak-bapak lagi..

games yahudi sememangnya berbelit2... korang berfikir berputar2 ttp strategi yahudi straight ot the point....korang fikir straight, strateginya berbelit2 pulak..

perinduketelusan said...

Tak perlu sumpah laknat. Sumpah biasa je... Sebut,

"WaLlahi, WabiLlahi, WataLlahi saya tak pernah berzina dengan wanita di dalam video tersebut dan saya juga menafikan meliwat Saiful Bukhari."

Kalau nak kata Anwar tidak mudah dan sangat menjaga diri dari mengungkap kata-kata sumpah ni, anda boleh saja bertemu di mana-mana ceramah beliau ungkapan "WaLlahil 'Adzim". Ini bermakna Anwar bukanlah sangat menjaga diri dengan ungkapan lafaz sumpah ni.

Seperti kata-kata awal Aduka, 70% masalh ni selesai. Saya setuju!

Abbs said...

fakta ideologi lu same dgn gua beb, gua pun ase memang betul ini kerje yahudi apco.. dan ulasan serte gerakan umno apco yahudi nie hanye segelintir jew yg mahu memikirkan.. yg len bodo tambah2 lagi yg belajo pandai2 nak mampos tu tapi bebal dan bengap.. dgn analisa lu nie.. gua bagi 9-10 markah, sebab releven 90% ape yg lu katekan ini adelah benar beb.. tak rugi mat mongol mengabehkan duit negare sebanyak 77 jute utk bende2 cemni.. pade yg bongok2 tak mahu berfikir.. fikirkan lew yg IQ olang2 melayu bukan tahap 150.. tapi tahap tepu bawah tebu.. kahkahkah

Xenan said...

buhsan2.tak abes2 cite anwar.Gua rase political milage anwar lagi naik dgn kes nih.Overkill ma.So wat la banyak2 kali

gua lagi berminat dengan kisah acara terjun SPRM.Dua peserta dah berjaya sampai ke lubang kubur.

Ade sapa2 lagi nak jd peserta lepas nih?

Taufik said...

kalau setakat sumpah laknat hanya boleh selesaikan 70%..buat apa..yang 30% nak simpan mana? jubur saiful bukhari ke..? org penakut je yg suka bersumpah nie.. sebab balasan umat nabi Muhammad bukan 'cash'.. cuba di zaman Nabi Noh ker..confirm lepas lafaz saiful kena sambar petir..

Taufik said...

Kalau nak cari sistem..biarla yg boleh selesai atau sempurna 100% tak lain hanyalah Quran dan As Sunnah..jgn hanya ambik separuh buang separuh..tu la yg cuma boleh settle 70%..tu pun ntah..kot2 20% je...kena pulak IQ papagomo..terbelah bulan pun tak boleh settle..

azienmat said...

Penat la pertahan karenah pemimpin.
Kita penat korek dia senang kambus.
Tak kiralah mana pun...

ReentryCapsule said...

Woi BADOL.Ustaz PALAT PAS hentak budak umur 7 tahun kat kedah sampai meninggal dunia tu tak nak buat analisis bapok ke?.

PAS ni militan penggannas ker sampai budak pun nak pukul sampai mati.Sembahyang tonggang tonggek perangai macam kepala Setan.

Yg mati kat SPRM tadi tu biar la.Sebab Melayu yg mati.Kalau Cina yg mati baru korang sibuk bawak lilin terpekik-terlolong macam BaBoon.Lagipun yg mati tu terlibat makan rasuah haram.Lantak dia la.

Terima KaseeYYY...

dawai koko+ said...

ya ampoooooon!

ntah kenapa aku terasa macam ada hubung kait ja kematian terbaru kat sprm nie dengan issue yang rpk sebut..

aish...

tak buleh spekulasi lebeh2...

aku tepuk tangan tgk tv3 concentrate cerita anwar dulu..
dah 835 baru citer pasai sprm tuh..

tgh tunggu skrip kot depa nie..

dulu kalau cina beng hock tuh mati mangkuk2 songkok tinggi marah n kata gengster parti roket kembaq parti kuan yew yang ugut/ancam/bunuh beng hock..

nie sarbini nie mati gengster roket lagi ka?
ka gengster pekimma?? ke pukeeda?? ka perkesom? geng mamak kutty kot???

cuba hang pa spekulasi lagi..
hish....


ya ampoooonnnn.

reentry is the other twin of parpu toddy kah kah kah

CUPING MERAH said...

aku ngah cari jam omega aku..ade sesapa nampak?

Akisendro said...

ketika saidina Ali mendakwa baju besi beliau dicuri oleh seorang yahudi, nabi menyuruh saidina Ali bawa SAKSI, bukan suruh bersumpah, ini baru kes baju besi, kes berat kena bawa 4 saksi, mana ayat suruh sumpah

Taufik said...

Reentry...tak perlu nak sibuk perangai ahli parti..memang ada ahli pas yg tak semayang dan hisap ganja... tak pelik boleh berlaku sesuatu diluar dugaan. Ianya pasti sesuatu yg tak mungkin boleh dikawal mana2 Presiden pun.
bicara la soal pemimpin dan dasar perjuangan... jgn buat blog sambil tonggak carslberg.. boringgg...

Taliban said...

bukan datuk jo kata macam ada 4 kamera dari sudut yg berbeza ke?

anwar ni pun,bersumpah je la senang,mesti dapat liputan meluas kat media perdana,sedikit sbyk membantu memulihkan persepsi majoriti golongan hutan ni.tapi lps tu bgtaula,biarla dia org last yg guna acara bersumpah ala melayu ni,lps ni jgnlah dijadikan amalan,budaya,rujukan kes etc.

TokG said...

Bro, Agama Politik ni adalah kuasa racun sebenar orang yahudi nak menjahanamkan pegangan Agama Islam rakyat Malaysia, siapa yang dah bertahun-tahun bergaduh? Mazhab sama? Mazhab lain? apa kes bergaduh? POLITIK! Kalau tak kerana politik orang Islam kat Malaysia ni bergaduh ke tidak?
Kita bukak mata, telinga, tengok negara-negara lain yang Islam atau tidak Islam, adakah SENAJIS ini permainan ahli POLITIK mereka? kat sana tak puas hati, bunuh je musuh politik diorang...the end... apesal kat sini xde lagi yang mati kena bunuh? Kena cabut nyawa dengan Malaikat ramai...keskeskes Kita telah dialihkan, dihilangkan FOKUS tentang kenyataan Dunia Dah Nak Kiamat. PEACE!

Taufik said...

TokG...sebut pun dah terbalik..agama politik..memang la huruhara..cuba politik agama..baru betul. Seperti Islam Hadhari dan Hadharah Islamiah..jauh bezanya...

Politik ada dalam semua benda...politik ekonomi..politik sosial.. dalam bilik air pun ada kaedah politiknya..apatah lagi dalam bernegara... cuma ko kena bukak minda lebih luas..jgn setakat baca blog aduka ni saja..

Dunia nak kiamat kerja Allah.. kerja kita mencari kebenaran dan menegakkannya dengan cara yg diredhai olehNya.

Restless said...

tea o beng sorr...

khairul nizam said...

i rse, kalau Anwar sumpah pun... dia fikir, sumpahnya akan dimanipulasikan juga... buat apa pun,kalau ikt flow musuh politik dia, tetap dia yg kena balik.. harapan siapa 70% isu ini selesai? i rse, Anwar x pikir mcm tu... 2 perkara yg saya pasti dlm fikiran beliau ialah, dia dapat menggunakan isu yg baru timbul ni sbgai senjata dia utk menyerang semula... satu lagi, saya x fikir dgn sumpah laknat dpt selesai isu..jika pun dia sumpah dan kemudian dpt selesai isu, pasti akan timbul isu baru yg serupa...mcm tu, lepas sumpah,sumpah lagi...sumpah lagi...lama2 jadi sesumpah!!

anasshazni86 said...

permainan-permainan

Taufik said...

mader n najib dah lama jadi sesumpah zam... dah lama daaaahh...

Hanz Newman said...

Mess-ia, oh Mess-ia ... what a mess!

Che Mohd Hilmi said...

tentang SUMPAH MUBAHALAH bukan kaitan mahkamah, dia antara saiful dengan anwar saja, MUBAHALAH ni sumpah antara 2 orang , kes mahkamah tak masuk dan tiada paksaan pun, betullah saiful bersumpah dan anwar juga pelu bersumpah tapi itu tiada paksaan dan bukan boleh jadi bahan kes pun sebab sumpah ni BALIK PADA ALLAH, takda siapa pun tau.Tonton video dr asri tu, saiful tak boleh nak paksa anwar bersumpah. itu tak boleh jadi bukti / bahan kes mahkamah. simple je

Ahmad said...

anda mencadangkan sumpah laknat, sudahkah anda merujuk pada yang arif pasal sumpah adakah dalam kes ini dibolehkan oleh agama untuk bersumpah laknat,lagipon undang2 disini tak pakai sumpah pon jadi faedahnya tiada tidak manyelesaikan masaalah pon

saifuddin said...

kesimpulannya..

AT pun xcaya ko ANUwar...hahahahahhaha..

Black said...

AT satu geng dgn Bakaq Penarik Beca..tak caya sama AnuWar. Geng bangang saja yg caya dgn pencinta asshole tu..
Sumpah- Qardawi tak kasi kunon..
DNA- Karpal tak bagi kasi..
Omega- Polis tak minta...

Celaka punya mamat dajjal....