Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 13, 2011

Laporan Program Langgar Kelantan dalam masa terdekat.

Oleh : AdukaTaruna

Gambar dari Topeng Perak ketika satu lakosi Kelantan dilanggar. Belajar dari pengalaman, gua dah tak sebut word 5 minit. So, gua selamat dari gedebe2 Kelantan.


Haha. Lu tengok equipment orang miskin wat keje. Handycam pinjam Pinkturtle dan bro Salman. Spotlight dah macam kayu kutbah Jumaat. Seb baik potograper tahap pro.. Jeminghase dan Topeng Perak. Takper2... Prektis untuk Langgar Hadi maa...


Suspek yang kena langgar malam kejadian. Laporan akan menyusul tidak lama lagi. Insyaallah.

4 comments:

abanghensem said...

gambar last yang tersengih² cam beruk mat yeh tu sapa bro.... rasa cam kenal jer..... tak silap wa mamat ni la yang wa hempuk dia dari belakang ari tu.... opsssss.... pecah rahsia....

sam raspiut said...

silap tu bro..
tengok kaki dia.. ada kasut la..
penyair beradab tu bro.. gedebe sunggoh

ibnu marzuki al firdaus said...

http://planetofthemonyets.blogspot.com/2011/02/garispanduan-jakrim-tatacara-menyambut.html

MAMAT NIH ANTI PERKASA NO 1 JUA...

salman faris hamat said...

salam,

bro itu handy cam lu guna lah dulu selama mana lu nak?dah habis projek baru serah ...wa nak sedekah kat masjidkrai je...dok rakam kulaihh magrib pakai camera digital..

selamat bro