Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 16, 2011

Keturunan paling bodoh jer kena kencing macam nih.


Tuan Guru Nik Aziz sedang menunggu masuk solat zohor. Disebelahnya ialah Pesuruhjaya PAS Negeri Johor.


Selesai sahaja solat zohor diimamkan oleh imam Kampong Redong, TGNA dan jemaah musafir lain membuat saf baru bagi menunaikan solat qasar asar. Kelihatan jemaah lain duduk di sisi masjid bagi memberi ruang kepada jemaah musafir meneruskan solat mereka. (kalu nak kate 2 imam ikut dakwaan UMNGOk... awat belakang imam xde org?... ke jenis kat Johor Imam tengah makmum pakat-pakat sembahayang tepi dinding...wakakaka)?


TGNA dan jemaah musafir lain menunaikan solat qasar asar 2 rakaat (kene tulis sebab UMNgOk tak tau yang qasar tue 2 rakaat).


Jemaah berada dalam Tahiyyat akhir selepas memunaikan solat qasar 2 rakaat (kene tulis sekali lagi 2 raakat) dan sempat mengaminkan doa yang dibaca oleh Imam Kampung Redong.



(gambar dari blog pencacai taik UMNgOk isu solat 2 imam)

Bodoh punya seltan. Dari bapak sampai ke anak. Baka IQ rendah.

4 comments:

otaklunyai said...

tak kan nak ulang sejarah lalu seperti yang dirakamkan dalam gambar melayu klasik Tun Fatimah. dek kerana fitnah dan tanpa usul periksa dan ditambah dengan kebebalan sejak azali, habis satu keluarga tak pasal2 kena bunuh... lepas tu terjerit2 dalam istana .. menyesal lah kunun.. Kita jangan jadi tipikal melayu yg guna kepala lutut untuk berfikir... berimanlah kepada Al-Quran dan As-Sunnah.. Jangan dek kuasa yg sedikit diberi Allah dah nak bongkak... "apabila datang suatu berita dari golongan fasik hendaklah kamu siasat dan selidiki supaya kamu tidak menimpakan musibah kepada orang lain kelak kamu akan menyesal"....

Hanz Newman said...

oh solat qasar tak ada apa salah tak ikut imam tempatan solat fardhu, eih! Bukan kes solat fardhu 2 imam lah kan? Phew! Ingat ada lagi kes 'sensitif' zaman IT ni.

Apa punya dangkal otak bloggers UMNO buat hal camni? Kasi sendiri malu sendiri. Go & eat s*** lah! Dulu masa kecik@remaja mak pak suruh ngaji belajar, depa tuang@ponteng. Malas! La ni, bab solat pun tak reti-reti sampai dah tua bangka? Ni semua kes baru nak bukak kitab lepas pencen kerja gomen ka? Tolol nak mampus lagu tu. Tapi moga depa (kita jugak) dapat hidayah..kebenaran@truth must prevail, right!

abanghensem said...

malas wa nak komen bebanyak.... isu ni terlalu bongok....

ibnu marzuki al firdaus said...

http://al-kaedah.blogspot.com/2011/02/pelik-tapi-benar-dinasihatkan-agar.html