Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 23, 2011

Kapal perang Iran memasuki Terusan Suez.

KAHERAH: Dua kapal tentera laut Iran memasuki Terusan Suez menuju ke Syria untuk misi latihan yang dianggap Israel sebagai satu provokasi, menurut sumber terusan itu. - AFP

7 comments:

MOH KEMBARA said...

Salam AT, adoiii bila nak start WW3 ni!

zargus2702 said...

-iran dah stat wat perang saraf,hrap mlaysia pun bole htr kapal selam tercanggih jalan2 kt terusan suez..

Yugimudo said...

bro zargus, bro tak tau ke kapal selam kite hari2 ulang alik kat terusan suez? Org mana dpt detect sbb kapal selam kite ada alat 'radar cloaking'. Alat tu mcm radar jammer jugak lar, tu sbb org tk perasan kapal selam kite kat situ.

pepperc0n said...

sodahla... tak yah nak layan iran nie... klu dape serius, lama dah depa buat... wayang ja... tak yah buat gempaq laa...

ibnu marzuki al firdaus said...

1. Blogger yang aku sempat jumpa tadi adalah Farid Mofasad dan Enulwanie. :)

film producer bila pulak? ben ABUYA asha ari belum tentu leh wat nya lah!

http://bit.ly/gqCegO

MizzFattyisCute said...

Jalan jalan cari makan

Unknown said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 水晶 長灘島 長灘島旅遊 長灘島景點 長灘島機加酒 長灘島必買 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體