Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Dec 30, 2010

Rajagopal bantah pemain Malaysia berkempen di Tenang, Johor.

Jakarta, 30 Dis – Jurulatih Malaysia, Rajagopal membantah arahan pihak-pihak tertentu yang ingin mengadakan sambutan kejayaan Piala AFF Suzuki di Tenang, Johor. Beliau juga mengancam tidak akan teragak-agak untuk meletakkan jawatan seandainya anak-anak buahnya dipolitikkan.

"Saya membentuk mereka dengan air mata, air peluh dan air darah. Tolong jangan musnahkan apa yang telah dibentuk dengan politik sempit. Pemain ada hak kefahaman politik peribadi sendiri. Penyokong yang bangun jatuh bersama saya juga adalah dari semua lapisan idealogi politik. Tolong, jangan pecah-pecahkan kami. Jangan jadikan kami bahan kempen. Kejayaan kami adalah kejayaan untuk semua lapisan masyarakat Malaysia. Kami bukan mewakili satu jenis golongan sahaja."

Dilaporkan, ada usaha pihak tertentu yang ingin meraikan kejayaan skuad negara di Felda untuk Melayu jenis hutan.

- Agensi Berita Fakap. Tipu, dusta, tapi terampil.

10 comments:

saufi said...

Agree with you Raja....100% agreed!

dlines said...

setuju sgt Raja.itulah jenis pemimpin pandai ambil kesempatan... UMNO/bn

Hanz Newman said...

Relaks lah tu memang cara kami UMNO & BN meraih populariti. Sambil menyelam minum air. Kami memang jenis suka tumpang kejayaan orang untuk lakukan jenama & naikkan imej UMNO & BN. Dah berpuluh tahun begitu. Selama anda semua di mana hanya sekarang baru sedar & nampak kehebatan kami mengambil kesempatan itu ini.

Ingat, apa yang kejayaan rakyat yang berlaku adalah juga kami UMNO & BN anggap kejayaan bersama. Sebab rakyat seperti pemain bolasepak Malaysia yang baharu menang piala Suzuki (peringkat Asia Tenggara) adalah modal kami terus berkuasa.

Ha ha ha

Mengarot said...

apa arrr ..ini rajagoblok hahaha patutnye bangga ke sana bersama anak2 buah ... peluang promosi diri maaa... mana tau dpt jadi raja di negeri2 yg blom ada raja lagi... hahaha setakat dpt tanah apa klass....

kpasu guy said...

puak2 UMNO mana tau parti...kerajaan...sukan...apa ka...depa kira hak depa semua.....ayoh melayu ...buka minda ..sikit...

a.samad jaafar said...

tahniah raja.. anda kebanggaan kami..prinsip anda disanjungi..

yat said...

walpun ideologi politik lain2, tapi wa respect lu punya psy war, bnayk gila yg percaya berita ni...lu pandai, tapi taktik lu agak keji gak

gua akan counter balik bro...

saye said...

ha ha nasib baik baca sampai habis. kalau tak gua dah nak bai'ah dah kat rajgopal

Addin said...

salam..mohon link

GOLD3 said...

PENGKIANAT

PARA SYAHID MEMALI BERJUANG TAPI PRESIDEN AMBIL KESEMPATAN ATAS DARAH MEREKA

PENGKIANAT!!!!!!!!!!:":"<<<//