Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Nov 1, 2010

Rosmah ganti Najib satu penghinaan kepada Muhyiddin Yassin.

Oleh : AdukaTaruna

Gua beranggapan, peristiwa Rosmah menggantikan Najib dalam urusan rasmi kerajaan, adalah satu penghinaan kepada Muhyiddin Yasin khasnya, kepada UMNO dan rakyat Malaysia umumnya. Ianya boleh ditafsirkan satu undi tidak percaya kepada Timbalan Perdana Menteri itu.

8 comments:

BasiRoN97 said...

gua x stuju dgn pendapat lu.....peristiwa rosmah ganti najib ini merupakan suatu penghormatan yang amat tinggi kepada semua, terutamanya umNO kerana jarang2 berlaku Big Boss sanggup nak gantikan orang bawahannya...

wakakkakakka

SysOp said...

Bhai AT...

Lu baru tau ker saper sebenarnya PM Malaysia nih... ler... awat lambat sangat nak pikap...

C++
CipanTapirTenuk.Blogspot

abanghensem said...

tunggu mohyidin meletop jer....

BasiRoN97 said...

muhyiddin ni pun penipu besar jugok nih....guna namo palsu tu....namo sebenar dio MAHIYADDIN....kalu x cayo, try cek tgok ic dia...

Tinta.Muallimah said...

puake yeop. mmg berantu power dia.

HEROICzero said...

Lu dah salah faham neh. PM kita bukan Najib Razak. tapi Rosmah Mansor.

so, xde ape yg tak kene pon.

*tengah bayangkan Najib Razak kat rumah selimut tebal, kene pox ayam.

Azizan Yaakob said...

blog sdr dipautkan ke http://melayurayadaily.blogspot.com saya sangat besar hati dan gembira ada ruangan untuk dipautkan diblog sdr. TQ

Unknown said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 水晶 長灘島 長灘島旅遊 長灘島景點 長灘島機加酒 長灘島必買 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體