Skip to main content

Permaisuri Siti aishah

Permaisuri Siti Aishah
Yang Teramat Mulia Cik Puan Besar Selangor Datuk Amar Siti Aishah binti Dato Seri Abdul Rahman

Setelah beberapa bulan aku sembunyikan "cinta syyhh" diantara aku dengan mantan permaisuri agong dari pengetahuan umum, hari ini aku terbuka hati untuk memaparkan sedikit maklumat tentangnya...

Kemesraan ini dirakam sekitar bulan Jun 2010 di Janda Baik. Aishah juga seorang manusia biasa yang perlu teman hidup...

Diwaktu gelombang taufan melanda dirinya, aku diamanahkan untuk bersamanya buat beberapa ketika. Dia memanggil aku dengan panggilan "Abang" dan aku pula hanya memanggilnya "Aishah" atau kadangkala "YaAishah".

Dipendekkan cerita tetiba skandal ini bagaikan petir menyambar! Aku diberi amaran dari Dato Seri supaya tidak membuat panggilan pada Aisyah lagi. Helo dato seri...tolong buat pemeriksaan di Maxis, satu hari berapa kali aisyah telefon saya. Dari pukul 10 malam sampai 5 pagi tak kurang 8 kali setiap malam dan saya hanya call dia 3 hari cuma sekali atau dua kali saja. Itu pun kerana diamanahkan!

Tak payahlah dato seri nak offer saya duit!

Saya tau dato seri bengang dengan saya sebab saya tak layan tawaran duit dari dato seri dan tak jawab sms dato seri! Simpanlah duit dato seri tu.

Kenapa dato seri kemaruk nak beri duit pada saya? Aisyah pernah datang bersama mama bertemu ayah saya (klik) sekitar 8 pagi kerana hendak meminang unclesekers! Adakah dato seri tahu? Ayah saya masih hidup lagi dato seri...Walaupun aisyah mengetuk pintu bilik saya beberapa kali "abang...bangun bang..aisyah datang ni..." saya tak akan membuka pintu sebab waktu tidor saya tiada siapa boleh ganggu waima mantan permaisuri agung. Tak percaya tanya mama sendiri. Mama orang Islam dan tidak pernah tinggal solat 5 gol.

Apa tujuan dato seri ugut saya? Adakah kerana nak menakutkan saya? Sorilah dato seri...saya bukan seorang penjenayah atau perompak duit dato seri. Bukan mengungkit tapi membangkit, semasa diampang makan kambing dan roti boom siapa yang bayar? Setiap kali syed keluar dengan aisyah pun syed yang bayar, cuma sekali saja dia belanja saya minum teh bersama madu di pavallion. Ketika itu saya selsema. Dia belikan saya handphone pun saya tak ambil!

Percutian aisyah di saufiville beberapa kali kerana aisyah nak berehat bersama saya itu pun saya hanya sempat luangkan masa tak sampai 1 atau 2 jam. Kebanyakannya aisyah akan melawat tempat-tempat lain dijanda baik.

Saya tahu dato seri mula 'terasa hina' apabila aisyah mencium tangan dan pipi saya setiap kali kami berjumpa dan aisyah tidak menghormati dato seri sendiri sebagai ayah. Perkara ini sangat ketara apabila aisyah, mama dan dato seri datang kejanda baik pada malam yang saya bantu aisyah. Aisyah membentak dan berlari anak kehujung taman kerana saya suruh aisyah meminta maaf pada dato seri?

Dato seri...bantuan yang saya beri pada aisyah pada malam tersebut yang disaksikan sendiri oleh dato seri, mama dan aisyah membuatkan dato seri terkejut bukan?

Seeing is believing!

Saya suruh mama dan aisyah simpan dirumah benda dalam botol tersebut tapi mama dan aisyah takut! Kalau disimpan kan bagus... boleh buat kajian selanjutnya tentang sifat makhluk halus dalam botol...

Mama kerap kali bertanya bagaimana saya boleh lakukan? Selepas didesak beberapa kali, saya hanya menjawab, setiap orang ada kelebihan, barulah mama terdiam!

Saya terasa hati dengan dato apabila dato seri 'delete' semua rakaman yang telah diambil selama 3 hari 3 malam rumah aishah di No 58, Jalan 1, Taman Tar, Ampang, Selangor!

Dato seri...saya tak nak duit dato seri dan tak nak jumpa dato seri. Banyak cerita "cinta syyhh" saya dengan aisyah . Kalau dato seri terbaca artikel ini, harap 2 perkara saja.

1. Aisyah sebenarnya nak kawin. Kalau aisyah kawin, selesai masalah yang ditanggung. Tak baik dato seri buat dia macam ni.

2. Jangan tipu aisyah banyak sangat!

Buat mama..
Syed sanggup lafaz atau junjung Quran (seperti kebiasaan amalan untuk membuktikan kebenaran) dimana saja yang diminta tentang kebenaran artikel ini dan bertanggungjawab diakhirat dan mama juga harus begitu.

Aku tau pembongkaran ini akan mencetuskan kontroversi dan mungkin aku disumbat didalam lokap atau jel atau kena saman atau....

AdukaTaruna : Ah... lu baca la sendiri kat sini. part 1, part 2 , part 3, part 4 dan part 5

Comments

  1. oh.my.god.

    Nak baca puas2 tak dapek screen hp kecik sgt!!
    Haha. Lama dah ekk gosip ni?
    Wa br balik dr bertapa.
    But, uncle seekers tuu???
    Come on la.. Giler tak hensem.
    Blerghhhhhh!!

    ReplyDelete
  2. Aloha Elyn ... bertapa yer? ishh ishh ishh ... maka tinggilah makam ilmu mendandan diri, err silap! mempertahan diri kamu kini agaknya? Ilmu jurus halilintar pemecah 7 petala langit 7 lapis bumi kamu dah mahir dah?

    Uncle seeker ni cari hantu ka dia sendiri pun 'hantu'? Taste tinggi jugak yer Uncle ni? Tapi dia boleh kata 'perigi cari timba' la kot? Hahaha ... Please Meet Uncle Seek-Aisyah Love .. whoa!

    ReplyDelete
  3. wa x penah tgk citer uncle seekers yg kat tv. Bongok je citer2 toyol tahyul ala melayu ni. So x penah menghayati muka dia sebenar. Adehh muka camni nak kat janda almarhum. Weh tlg la. Naik loya wa.

    Weh hanz, awat kat fesbuk x penah o9??!!

    ReplyDelete
  4. firasat aku berasa mcm diorg dah kawin kat siam aja... mandrom tak mandrom...

    ReplyDelete
  5. naik terkeluar usus aku dengar citer ni tersebar....uncle seekers yg tak hensem n tak berduit tu yg dikejar2 nye...


    Kelantan Akan Keluar Dari Malaysia!!!

    ReplyDelete
  6. alahai Facebook? Sorry la me dear friend Elyn ...Selalu pun memang tak on9... kecuali sometimes during weekend every now & then. Malas la kot. Ahakz! Nanti la kita walking thru walls. U sambung belajar ke apa? whereabout?

    Uncle Seek Nonsense tu memang la tak hensem (hensem lagi AT kot? ha ha ha) tapi she must be a big fan of him i reckon. Tak berduit/berharta? Really? Never cross her mind like. That maybe the last thing in her wish-list la kot... Aisyah kan janda Sultan S'ngor dulu? Jadi bukan sikit punya harta dia dah rembat, er, silap, dia dah dapat & tu belum kira 'yang atas angin' still keep coming in.

    ReplyDelete
  7. ► Woiii....Kentut kau la Aduka Porno. copy paste lagi blog orang.Otak Fotostat betul la kau ni.Translate la entry ni dalam Bahasa Inggeris tongong.

    ► Bila Bahasa Melayu yang Layu ni nak MAMPOS kalau kau asyik pakai BM je.Lu dengan Nik Ajis takder beza cakap serupa Kepala Burit.

    ► Bahasa Melayu ni CILAKA.Low Class,Sohai,Cikai,Bingai.Apsal lu guna bahasa ni lagi.Tak rasa Low Class ke pakai BM ni DOL.

    ► Susah-susah lu tulis pakai Bahasa Iban Ulu Banat la.

    ReplyDelete
  8. bro, aku rasa x patut la lu tolong sebar2kan lg benda ni. aku rasa tuanku aishah tu ada masalah psikologi. jangan la nak malukan dia dan keluarga dia lagi. kita orang islam. cukupla dengan uncle seekers tu, lu xyah la nk join dia pulak. xkan lu nak samakan level lu dgn dia kot? kes lu ngn sultan johor pun x settle lagi kan?

    ReplyDelete
  9. aku dah nasihat seekers & bekas queen agar p nikah gantung kat siam. jika kena tangkap khalwat, selamat sikit tak jatuh maruah.

    harap mereka dah nikah senyap2 sebab foto2 di atas semuanya kurang manis kalau mereka belum ada ikatan apa2.

    patut datok mana2 p sambar janda seeker biar fokus sikit mat pencari hantu nih.

    ReplyDelete
  10. Saya seorang pelajar rawatan Islam. Pada pendapat saya simptom spt gambar di atas spt:

    1)syok yang teramat sangat pada seseorang walaupun org tu muka macam kapal pecah atau org tu mmg dah tau dah akhlaknya down.

    2) hilang perasaan malu sebagai manusia biasa (peluk/pegang lelaki yg bukan suami depan2 org).

    adalah angkara sihir ILMU PENGASIH spt minyak dagu dan sebagainya.

    Juga pada pendapat saya, uncle mengambil kesempatan dan memang melakukan perancangan teliti ini termasuk menyebarkannya di blog beliau sbg plan B jika dia tak dpt kahwin dgn Aishah. Kemungkinan besar beliau mengenakan sihir pengasih utk berkahwin dgn Aishah kerana Aishah berharta, (1/8 faraid drp harta al-marhum sultan, kira banyak juga). Disebabkan tegahan drp bapa Aishah, dia amat memusuhi dato seri tersebut yg menggagalkan rancangannya. So dia dedahkan dlm blog yg menunjukkan seolah2 Aishah yg syok kat dia (akibat ilmu pengasih).

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.