Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Oct 6, 2010

William Galas mengaku diliwat untuk PRK Galas.




Ni ke mamat yang bakal menjadi isu di Galas? Pundek la. Meluat la plak gua. Antara PAS dengan UMNO pun UMNO serang Anwar ke? Ak'alaaa.....

1. Gua betul2 meluat tentang pemimpin yang hidup atas isu pundek macam ni. Kalau Herman Samsudeen hidup atas isu bangsat ntah apa2, UMNO hidup atas isu liwat, ntah la.... ni masalah rakyat, idealogi, tawaran sistem terbaik yang perlu dikemukakan.

Kengkadang yang gua nak terajang ginjal si Anwar ni ialah, apsal suka sangat dengan budak2 muda dan jambu dalam kerja2 pejabat beliau? Serahkan sesuatu itu kepada ahlinya lah, bodoh! Berani ke lu cakap budak pundek tu ahli dalam tugas2 cikai kerjaya lu tu dengan gua?

2. Gua harap, PAS terutama pemimpin taikun2nya tidak terpenrangkap dalam isu sial ini. PAS perlu fokus kepada isu Kelantanian. Royalti, penganiayaan, etc. Isu2 niamakahai ni, biar Herman Samsudeen jer selesaikan.

3. Gua juga harap, kepala pemuda PAS macam Tantawi tak buat pundek lagi macam kes dulu. Dia plak yang layan isu skandal seks. Kalau lu buat hal lagi, gua janji, gua jumpa lu, gua karate serban lu.

4. Gua juga harap, AMK tidak down grade lengahkan masa dan fokus kepada isu setempat, dan nasional dalam PRK. Isu2 macam ni, serahkan kepada blogger2 PKR sendiri untuk counter. Dengan guide line hujah dan fakta terus dari pimpinan PKR. Gua tak mahu, media BN memperlihatkan kepada rakyat, ketika UMNO sibuk tawarkan jasa, AMK sibuk bertungkus lumus jelaskan isu liwat. Adusss.....

4 comments:

Restless said...

gomo papa gomo!!hahahaha...

indah said...

Jom jom buat biz

saye said...

cadangan jawapan stendet utk semua org PR bila kena tanya soalan pasal ni : "saya akan jawab lepas pada 5 november"

HEROICzero said...

ah pegi mampos dengan semua neh. bila ade PRK, masa2 tu la pundek2 ni nak muncul.. keh3x..

lepas ni timbul isu kesetian william gallas. bahaya2!