Skip to main content

Mmuaah! Kak Ros kita..

 
Oleh : AdukaTaruna

Terima Kasih gua kepada Roswah, PM Malaysia kita kerana Belanjawan 2011 memperuntukkan sesuatu yang bernilai pada golongan rendah macam gua.

Bajet untuk seluar dalam mampu membuatkan gua dan lain memakai seluar dalam secara pakai-buang. Ini akan melonjakkan pertumbuhan ekonomi bagi sektor textile negara sebanyak 30% bagi suku tahun pertama.

Bagi menunjukkan rasa cinta kepada PM Roswah, gua tujukan lagu Mmuaah untuk beliau.

Mmuuah!

Comments

  1. ewww. offensive!
    dah la getah spender pon dah loose.
    uwweeekk

    ReplyDelete
  2. gambar lucah mende lu tunjuk pagi2 ahad ni bro?

    ReplyDelete
  3. Laaa ...ingat lu tayang imported lingerie si Rosy-mah punya. Lu punya apa barang? Takdak sapa kinky/ erotic pun. Kot jenis sadis & fetish mau lalu nak tengok lu punya barang. Gay? Hehehe

    Apa nak jadi kerajaan Najib@Rosy-mah ni? Dah gila ker? Makin out of loop. Apa jadah bajet bagi insentif untuk imported undergarment?

    btw, "HI" to Elyn ... howdy?

    ReplyDelete
  4. Haram tol.

    Tobat x nak lepak blog lu time makan..

    "Gempar! Blogger PAS b'gambar bogel sambil tunjuk spender" -Parpu Kurma

    Haha..

    ReplyDelete
  5. wakaka.. sekali tunjuk spender...

    3 seringgit la pasni bro...

    wakaka..

    ReplyDelete
  6. bro.. barulah gua tahu selama ini lu dan rakyat maysia selama ini kurang mampu membeli suar dalam @ sotong dan bajet najibah telah membantu lu membeli barangan mewah ini.. memang lu patut bertimakasih pada najibah..

    bertima kasih la bro.. tapi jangan sampai bagi belakang udah, nanti koyak suar dalam mewah lu kang..

    gua plak.. suar dalam tetap barang mewah yg tidak mampu gua beli bro.. pendapatan gua berkurang! bajet gua, modal gua cari makan tidak bertambah bro!!

    lepas pru13 kalau najibah masih jadi PM.. mungkin gua terpaksa telanjang bro.. pakai Tsirt terpakai ngan cawat..!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.