Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Oct 13, 2010

Konsert gay. Gua murka ni bai.

Oleh : AdukaTaruna

Gua murka!
Gua murka!
Gua murka!

Sebagai calon Galas, Seltan Aduka Seltan Taruna Aminurrayid, gua amat murka tentang perkara ini. Gua ditugaskan sebagai penjaga agama di wilayah Galas ini. Maka, sila langkah mayat gua dulu untuk bawa dan iktiraf corak kehidupan songsang di Galas ini.

"Murka kepala ayah lu tu."

"Eh.. niamakahai nih. Berani kurang ajar dengan gua. Lu nak gua halau dari Galas ke apa? Lu nak jadi William Gallas? Dah kena halau dengan gua. Skang ni kat Spur plak."

"Pundek lu. Gua bersumpah satu hari nanti, lu dapat melihat status kehinaan lu di sisi tuhan. Di dunia ini lagi. Gua masih muda. Jika Allah mengizinkan umur gua panjang, gua juga berharap Allah mengizinkan gua memiliki masa yang cukup."

"Barua... lu tak kenal lagi tempeleng gua."

"Lancau sama tempeleng lu. Cuba lu kosong sama kosong dengan gua. Lu tempeleng gua sekali, gua tempeleng lu sekali. Kita tengok tempeleng siapa yang berisi RnD. Setakat tangan kena gigit nyamuk pun dah merungut, nak doktrin tempeleng berbisa konon."

"Bangsat!"

"Lu tunggu gua 10 tahun lagi. Lu tunggu!!"

"Dah la bang... bangun.. bangun. Tu la.. tido sampai terlajak Subuh. Tunggu apanya tu? Nak kawin lagi la tuh."

Aduss.....

8 comments:

Manjungmari said...

Gua lagi murka bhai...
Dah lah baju tu sempit, ngam-ngam,, sexy gua nanti,,,

Lagi satu, kat sample bhg depan lu taruh gambar lambang PR coloring punya, sampai baju sebenar colour gambarnya hitam....

Apa sal bro.. budjet lari ka...

Taliban said...
This comment has been removed by the author.
Taliban said...
This comment has been removed by the author.
Taliban said...
This comment has been removed by the author.
Taliban said...
This comment has been removed by the author.
Restless said...

nak berbini sorang lagi la tu..ha ha ha

HEROICzero said...

lu mengaju jek, lu nak berbini dengan adam lambert kan?

kepunden said...

Hiburan sesat yahudi lahanat..
Hangin betul gua.
Bangkang 100% X 200.
Celako celako celako