Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Sep 22, 2010

Pemakan babi membantu si anti-babi.

KAMPUNG PAYA KEMUDI - Seorang penuntut perempuan di salah sebuah institut pengajian tinggi awam (IPTA) di sini nyaris menjadi mangsa seorang lelaki gila seks apabila kehormatannya cuba dinodai ketika berada dalam sebuah kereta milik suspek, malam kelmarin.

Kejadian dipercayai berlaku ketika mangsa mengikut lelaki berkenaan yang mahu menghantarnya ke kampusnya di Teluk Gadung, Dungun selepas turun dari bas ekspres di Perhentian Bas Kota Bharu.

Suspek yang pura-pura berlagak baik dikatakan mempelawa mangsa menumpang keretanya dari Kota Bharu ke Dungun.

Sebaik sampai di Dungun, suspek dikatakan tidak menghantar mangsa ke kampus, sebaliknya membawanya kawasan sunyi dalam semak.

Bagaimanapun, usaha suspek memaksa gadis itu melakukan hubungan seks dengannya gagal apabila mangsa meronta sebelum menjerit meminta tolong.

Seketika kemudian, beberapa pemburu babi hutan berbangsa Cina yang kebetulan berada di kawasan berdekatan mendengar jeritan mangsa dan menghampiri kereta suspek lalu berjaya menghalang usaha suspek menodai gadis terbabit sebelum menghubungi pihak polis.

Sebaik menerima maklumat, sepasukan polis diketuai Ketua Polis Balai Dungun, Cif Inspektor Sabri Mohamed Nor bergegas ke lokasi dan berjaya menahan suspek.

Mangsa yang masih trauma dengan kejadian itu kemudiannya dibawa ke Hospital Dungun untuk mendapatkan rawatan.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Dahlan Mohd Noor mengesahkan suspek berumur 39 tahun berasal dari Pasir Mas, Kelantan kini ditahan reman untuk membantu siasatan berkaitan. 

Sumber : Sinar Harian

Melayu tak makan babi bukan sebab haram. Tapi sebab jijik pertamanya. Sebab tak pernah dibuat Melayu lain keduanya.

Nasib baik ada Cina makan babi tolong Melayu jenis babi ni. Mula2 tempeleng pompoan tu dulu. Bangang. Berapa kali nak ajar ntah. Asal pelawa jer ikut, asal ikut jer pelawa. Lainla kena kencing ingatkan prebet sapu.


Second pijak2 perot Melayu jenis babi yang gila seks tu. Bangang serupa ex-MB UMNO Melaka. Jantan gila seks.


Then, tanya kedua-dua Melayu jenis babi tu. Diorang makan babi tak? Paling pantas jawab dengan mimik muka menjijikan ialah lelaki Melayu tu la.

"Eeee.... gile ke mu? Haram tu tau tak. Uweekkk!!"


Lepas tu, minta tolong Cina tu sumbat babi tu dalam mulut 2 Melayu babi tu. Settle. Asal melayu, bodoh piang, asal bodoh piang jer Melayu. Tu pasal kadar pertumbuhan saudara Islam kat Malaysia ni lembab berbanding negara maju. Sebab bukan Islam ingat Islam tu adalah Melayu.


p/s : Seb baik gua orang puteh. Ngeee..

2 comments:

BukanCalon said...

Islam bukan eksklusif=exclusive untuk melayu kan bro..

Islam untuk seluruh umat manusia.. melayu, cina, india, iban, kadazan, indonesia, myanmar, trinidad n tobago, new york, arab saudi, palestin, dan lain-lainnya...

Al-Fatihah..

Restless said...

lu orang putih?lol...