Skip to main content

Pemakan babi membantu si anti-babi.

KAMPUNG PAYA KEMUDI - Seorang penuntut perempuan di salah sebuah institut pengajian tinggi awam (IPTA) di sini nyaris menjadi mangsa seorang lelaki gila seks apabila kehormatannya cuba dinodai ketika berada dalam sebuah kereta milik suspek, malam kelmarin.

Kejadian dipercayai berlaku ketika mangsa mengikut lelaki berkenaan yang mahu menghantarnya ke kampusnya di Teluk Gadung, Dungun selepas turun dari bas ekspres di Perhentian Bas Kota Bharu.

Suspek yang pura-pura berlagak baik dikatakan mempelawa mangsa menumpang keretanya dari Kota Bharu ke Dungun.

Sebaik sampai di Dungun, suspek dikatakan tidak menghantar mangsa ke kampus, sebaliknya membawanya kawasan sunyi dalam semak.

Bagaimanapun, usaha suspek memaksa gadis itu melakukan hubungan seks dengannya gagal apabila mangsa meronta sebelum menjerit meminta tolong.

Seketika kemudian, beberapa pemburu babi hutan berbangsa Cina yang kebetulan berada di kawasan berdekatan mendengar jeritan mangsa dan menghampiri kereta suspek lalu berjaya menghalang usaha suspek menodai gadis terbabit sebelum menghubungi pihak polis.

Sebaik menerima maklumat, sepasukan polis diketuai Ketua Polis Balai Dungun, Cif Inspektor Sabri Mohamed Nor bergegas ke lokasi dan berjaya menahan suspek.

Mangsa yang masih trauma dengan kejadian itu kemudiannya dibawa ke Hospital Dungun untuk mendapatkan rawatan.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Dahlan Mohd Noor mengesahkan suspek berumur 39 tahun berasal dari Pasir Mas, Kelantan kini ditahan reman untuk membantu siasatan berkaitan. 

Sumber : Sinar Harian

Melayu tak makan babi bukan sebab haram. Tapi sebab jijik pertamanya. Sebab tak pernah dibuat Melayu lain keduanya.

Nasib baik ada Cina makan babi tolong Melayu jenis babi ni. Mula2 tempeleng pompoan tu dulu. Bangang. Berapa kali nak ajar ntah. Asal pelawa jer ikut, asal ikut jer pelawa. Lainla kena kencing ingatkan prebet sapu.


Second pijak2 perot Melayu jenis babi yang gila seks tu. Bangang serupa ex-MB UMNO Melaka. Jantan gila seks.


Then, tanya kedua-dua Melayu jenis babi tu. Diorang makan babi tak? Paling pantas jawab dengan mimik muka menjijikan ialah lelaki Melayu tu la.

"Eeee.... gile ke mu? Haram tu tau tak. Uweekkk!!"


Lepas tu, minta tolong Cina tu sumbat babi tu dalam mulut 2 Melayu babi tu. Settle. Asal melayu, bodoh piang, asal bodoh piang jer Melayu. Tu pasal kadar pertumbuhan saudara Islam kat Malaysia ni lembab berbanding negara maju. Sebab bukan Islam ingat Islam tu adalah Melayu.


p/s : Seb baik gua orang puteh. Ngeee..

Comments

  1. Islam bukan eksklusif=exclusive untuk melayu kan bro..

    Islam untuk seluruh umat manusia.. melayu, cina, india, iban, kadazan, indonesia, myanmar, trinidad n tobago, new york, arab saudi, palestin, dan lain-lainnya...

    Al-Fatihah..

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.