Skip to main content

Kelab TKO- Sumbangan anda ke Madrasah Insaniyyah di Akhir Ramadhan ini

Oleh: wan_jtk

"Salam Aidilfitri Buat semua pembaca TKO,

Kelab TKO ingin mengenengahkan sebuah projek yang akan menyiapkan "MADRASAH INSAHIYYAH" yang sedang dikelola oleh moderator Insani.

Diakhir bulan ramadhan ini masih ada kesempatan untuk kita menghulurkan bantuan kepada madrasah ini.



Kelab TKO mengalu-alukan sumbangan semua dan berterima kasih atas sumbangan yang telah disalurkan mahupun yang akan diberikan.Berikut adalah seruan oleh Moderator Insani yang mengelola projek yang memerlukan sumbangan anda semua.



Assalaamu`alaikum

Saya dengan rendah diri mahu mengambil sedikit masa anda memaklumkan bahawa projek madrasah insaaniyyah ini http://al-madrasah-al-insaaniyyah.blogspot.com/2010/07/tiang-simen-telah-tiba.html pernah menjadi projek anak angkat kelab TKO timur (nama madrasah pun pakai nama ketua mod TKO tuh)

Namun sebagaimana yang kita semua tahu kelab TKO timur gagal digerakkan dengan jayanya. Maka projek ini kekal menjadi projek ajk madrasah tersebut bersama masyarakat kampung disana.

Suka saya maklumkan kepada anda bahawa kami telah memulakan projek baru yang perlukan dokongan keewangan. Kami hanya menarik perhatian mereka yang punyai duit lebih sahaja.

Sekalipun bangunan masjid belum siap sepenuhnya namun ia telah digunakan untuk majlis-majlis ilmu





Sumbangan boleh dibuat melalui akaun berikut
1.Agro Bank
No. Akaun: 2006363000013125
Atas nama : Tabung Al Madrasah Al Insaniyah

Jika saudara memasukkan wang secara tunai dimana-mana cawangan Agro Bank, identiti saudara tidak akan diketahui.

2.BIMB atas nama Abdul Ghani bin Muda
No. akaun : 13017020483845

3.Akaun Maybank atas nama Abdul Ghani bin Muda
No. akaun : 163019432797

Terima kasih

Comments

Popular posts from this blog

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.