Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Sep 30, 2010

Insyaallah, gua turun PRK Galas.

Oleh : AdukaTaruna

Kalau diizinkan Allah, gua turun PRK Galas. Tapi tak la macam Topeng Perak dan team. Diorang level tinggi. Gua nyamuk banyak pun dah bersungut dah. Hua3....

Mana AbangHensem? Gua ingat nak belanja lu Mekdi kat Galas. Tapi sebab Galas takda Mekdi, gua nak belanja lu sup belut. Tapi sebab fatwa Terengganu baru keluar, yang lu diharamkan berkawan dengan gua, nanti jatuh hukum munafik plak kat lu. Ngeee...

Jadi, kita perlu jadi ulama. Kita cilok fatwa. Fatwa berbunyi begini :

"Barang siapa yang berkawan dengan AdukaTaruna adalah munafik, celaka dan belahak."

Jadi, lu jangan kawan dengan gua. Biar gua jer berkawan dengan lu. Wakakakaka. Ke guane?

Benti perang hujah sesama kabilah.

Dengan ini gua nasihat diri gua sendiri terutamanya, henti perang hujah sesama kita. Kita perang hujah dengan UMNO plak.

Apa kaedah terbaik nak dekati pengundi Melayu tahap hutan ni eh? Galas ni kira macam Pekan Pahang ni beb. Cuma Melayu hutan kat Kelantan ni, tinggi banyak gak IQ dia berbanding Melayu hutan kat Pahang.

Apa kaedah terbaik nak dekati Melayu hutan UMNO? Setakat ceramah syok sendiri, hanya PAS LUAR yang penuh. Nak ziarah rumah ke rumah secara rombongan, berapa banyak yang boleh diterangkan untuk setiap rumah? Apatah lagi kalau datang dengan label PAS. Cer lu orang bagi idea sket.

Ke gua nak gua try masuk dengan pakai baju PAS Reform. Hahahaha. Sekali termasuk plak rumah hardcore PAS, mau gua kena parang free and tree.

1 comment:

abanghensem said...

pasni senang la UMNO berkempen kat galas..... tampal poster depan rumah besar²........... INI RUMAH KAWAN ADUKA.... konfem PAS takkan masuk rumah tu.... kahkahkah