Skip to main content

Sah! Ketuanan Pakatan Rakyat yang bunuh Melayu Sosilawati.

Oleh : AdukaTaruna

Sumber Kosmo! media PAS melaporkan : 

"Mayat dibakar di ladang ayam"
"Peguam ada harta luar biasa"

1.
Kehilangan Sosilawati, 47, bersama tiga lelaki lain dipercayai didalangi seorang ahli perniagaan bergelar ‘Datuk’ yang dikatakan individu terakhir yang ditemui jutawan kosmetik itu ketika urus niaga tanah dijalankan di Banting, Selangor pada 30 Ogos lalu.

Jika dia adalah Datuk Original, pasti PAS atau PKR atau DAP yang memberi anugerah kebesaran itu. So, memang gua sokong hujah Parpu Kari. Dia memang genius. Pakatan Rakyat yang bunuh usahawan Melayu. Sosilawati.


2.
‘Datuk’ berkenaan yang mempunyai ramai kenalan di kalangan orang kenamaan dipercayai berperanan sebagai broker dalam penjualan tanah bernilai RM4 juta di Pulau Pinang.

Mempunyai link, kenalan, akses dengan ramai kenalan orang kenamaan itu juga hujah Datuk ini merupakan taikun2 Pakatan Rakyat. Lihatlah Peguam India correct2... memang sah ada link dengan PM Pakatan Rakyat. Sehingga boleh menentukan siapakah hakim2 Malaysia yang mahu dilantik.

Blogger sukarelawan UMNO, tanpa gaji memang genius membongkar misteri ini. Esok juga gua masuk UMNO. Sial punya PAS. Anjing bangsa India dan Cina.


3.  
Ujar beliau, maklumat turut menyatakan ahli perniagaan itu sering terlepas daripada tindakan undang-undang kerana mempunyai hubungan istimewa dengan orang kenamaan, selain mahir dalam bidang perundangan.
Memang sah! Memang sah ahli perniagaan itu budak Husam dan Lim Kit Siang. Hanya budak2 mereka berdua sahaja yang selalu terlepas dari tindakan undang2. Memang bangsat PAS. Anjing kepada Cina dan India.

Esok gua daftar ahli UMNO. Untuk undi UMNO. Untuk dibangkitkan di hari kiamat bersama pemimpin2 UMNO. Ada sesiapa boleh cadangkan gua untuk daftar di cawangan mana? Selain kawasan Hasan Ali dan Azamin Ali.


Soalan : Inikah wajah Datuk Pakatan Rakyat yang mempunyai hubungan rapat dengan kenamaan dan pemimpin negara?

Sumber : AnakSungaiDerhaka


Datuk Pathmanabhan A/L Nalliannen
(NO K/P : 690211-10-5525)
Sumber gambar dari SINI

Surrendren adik Datuk Pathmanabhan
(NO K/P: 720801-10-5773)
Sumber gambar dari SINI


Hidup UMNO!
Hidup bangsa Melayu!
Hidup ketuanan Melayu!
Gua murka!
Gua murka!
Gua murka!
Esok gua masuk UMNO!

Comments

  1. Bhai AT...

    Buat aper masuk UMNO... nih adalah peguam MIC.. lu masuk MIC la lagi bagoosh... boleh gelek-gelek menari kat Bollywood... hahaha....

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  2. http://kondem-cadang.blogspot.com/2010/09/jika-terlupa-saya-sedarkan-surah-demi.html

    ReplyDelete
  3. lu punya reverse psaicho memang macam setan!!

    gua pun nak masuk UMNO lah kalau macam nie...

    ReplyDelete
  4. Melayu diserang secara diam...
    Hindraf.... DAP....

    lebih malang... konsep 1Malaysia juga merugikan orang melayu...

    Melayu ditindas..
    Islam terpinggir..

    dari
    http://sayamelayuislam.blogspot.com/


    .

    ReplyDelete
  5. Antara yg pelik
    Suspek pernah dikaitkan dengan kehilangan beberapa mangsa sebelum ni. Suspek tidak didakwa kerana mendapat pelindungan dari polis atasan.
    Adakah kerana mantan KPN dah pencen? Atau kehilangan kali ni membabitkan public figure?
    Banyak yg pelik ttg kes ni. Bawak wang tunai 4 juta. Pegawai cimb pun joint sekali(bukan patut urusniaga bank di pejabat je...) dll lagi.
    Makin byk maklumat makin pelik..

    ReplyDelete
  6. KOREK KUBUR TUN RAZAK & BAKAR MAYAT SEBAB PENYATA BODOHNYA ITU, SETUJU SEMUA?


    Empat juga disembelih
    Oleh Mohd Jamilul Anbia Md Denin, Ibrahim Isa, Hayati Ibrahim, Mohd Harzrul Aminuddin, Shamsul Munir Safini, Muhammad Apendy Issahak, Sarah Zulkifly, Suraya Roslan dan Raja Noraina Raja Rahim

    2010/09/14
    E-mel Artikel Cetak Artikel Tanda Artikel Besarkan Saiz Teks Kecilkan Saiz Teks Komen Artikel

    BANTING: Pendedahan terbaru berhubung kes pembunuhan kejam jutawan kosmetik terkenal, Sosilawati Lawiya, 47, lebih menyentap perasaan apabila hasil siasatan tidak menolak kemungkinan mangsa bersama tiga lelaki lain disembelih menggunakan senjata tajam.
    CARI...anggota pasukan penyelam polis mencari bukti di Sungai Kanchong Laut, semalam.
    CARI...anggota pasukan penyelam polis mencari bukti di Sungai Kanchong Laut, semalam.
    Sumber yang rapat dengan siasatan kes terbabit berkata, berdasarkan siasatan dilakukan, mangsa dikelar di leher sebelum dibakar oleh kumpulan penjenayah terbabit hingga menjadi debu.

    “Hasil maklumat dikumpul setakat ini, polis mendapati pembunuhan itu adalah tindakan jenayah sadis yang dirancang dengan begitu rapi. Lebih mengerikan apabila semua mangsa seolah-olah dilayan seperti binatang tanpa perikemanusiaan.

    “Polis turut percaya, abu dan sisa tulang semua mangsa yang dibakar terbabit bukan hanya dibuang di dalam Sungai Panchau, malah turut dibuang ke dalam beberapa parit kecil berhampiran yang arusnya mengalir ke laut,” katanya.

    Dalam sidang akhbar kelmarin, Sosilawati bersama tiga mangsa lain disahkan dibunuh kejam di ladang persendirian milik suspek utama yang terletak di Sungai Gadung, Tanjung Sepat.

    “Bagaimanapun, polis berjaya mengesan suspek utama bergelar Datuk berusia 41 terbabit dan adiknya berusia 38 tahun sebelum kedua-dua mereka ditahan di rumah mereka yang terletak di Taman Cempaka, kira-kira jam 5 petang Sabtu lalu.
    Click Here

    “Setakat ini, polis menemui pisau yang digunakan untuk tujuan pembunuhan terbabit selepas melakukan pemeriksaan rapi di kawasan sungai dan parit berhampiran tapak ladang berkenaan malam Ahad lalu,” kata sumber itu.

    Berdasarkan maklumat dikumpul, pisau terbabit dibuang ke dalam sungai bersama abu mayat mangsa bagi menghilangkan bukti jenayah kejam dilakukan.

    “Pisau milik kumpulan pembunuh itu ditemui selepas salah seorang suspek yang ditahan memberikan maklumat kepada polis. Setakat ini, polis percaya, pisau itu digunakan untuk membunuh semua mangsa berkenaan” katanya.

    Menurutnya, dalam operasi kelmarin, polis Unit Forensik Bukit Aman, Selangor dan Kuala Lumpur melakukan siasatan rapi terhadap lokasi kejadian manakala anggota polis dari Jabatan Kimia Bukit Aman melakukan pemeriksaan di kawasan Sungai Panchau di sini.

    Difahamkan polis turut menemui sisa pembakaran antaranya tulang dan tisu tubuh yang boleh dikaitkan dengan identiti mangsa yang hilang.

    Sementara itu, pasukan penyelam polis meneruskan usaha menyelam di dasar Sungai Kanchong Laut, Kampung Endah bagi mencari objek yang boleh dikaitkan dengan kes pembunuhan berkenaan, semalam.

    Dalam sidang akhbar kelmarin, Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Seri Bakri Zinin memberitahu empat mangsa berkenaan dipercayai diseksa, dibelasah, selain ditikam menggunakan senjata tajam oleh sekumpulan penjenayah hingga mati berlumuran darah.

    Penjenayah yang seolah-olah tidak mempunyai belas kasihan mencurahkan petrol sebelum membakar mayat mangsa sehingga menjadi abu bertujuan menghilangkan bukti jenayah.

    Penjenayah kemudian mengutip cebisan dan abu mayat semua mangsa yang dimasukkan ke dalam guni atau bekas tertentu sebelum dibuang ke Sungai Panchau, di sini, kira-kira dua kilometer dari lokasi mangsa dibunuh.

    Susulan kes itu, polis memberkas lapan suspek termasuk dua wanita antara Jumaat hingga Ahad lalu membabitkan suspek berusia 19 hingga 45 tahun.

    ReplyDelete
  7. simpati kita apa yang berlaku kat keluarga mangsa.alfatihah...tapi hairan bin pelik kita..kat Malaysia ni yang arah membunuh tidak boleh di ambil tindakan tapi yang membunuh yang perlu diambil tindakan.. tanyalah semua profesor/pensyarah fakulti undang di Malaysia..betulke?

    ReplyDelete
  8. Jika buat reform pastikan landasan nyer betul saudara.

    http://zmreform.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Bodoh betul Aduka Taruna Mat Kelantan Sial ni.Keling Paria Pundek tu pernah jadi Peguam untuk Hindraf dan Ahli DAP seumur hidup.Apsal tetiba je semua nak salahkan UMMNO.Memang dasar Mat Kelantan Jakun Sakai ni memang kerjanya nak cari salah orang je.Pergi mampos la dengan Blog kau yang penuh sampah sarap ni.Iklan pun tak laku walaupun kasi free.Kau adalah BODOH.

    ReplyDelete
  10. ReentryCapsule
    kalau anda tidak suka blog ni.toksah la masuk.blog dia,suka dia la nk tulis ape.arr satu lagi,bila masa plak aduka ni jadi budak kelantan?apa org kelantan tu sial ke?Ada tulis dalam Quran?Surah mane?

    ReplyDelete
  11. hahahaha.. Oh my.. So funny ok?
    Reentrycapsule, someone stick something up ur ass is it? Is that why u r rambling like a looney?
    Hihi.. Haha.. Damn u r so funny. I wont say u r an idiot bet u already know that.
    Haha. Sorry. Cant resist :p

    ReplyDelete
  12. the car got accident cause the tayar got no flower,so the brake cannot eat!!muhaha!!!

    ReplyDelete
  13. persoalannya bila dia dapat gelaran datuk? time BN @ pakatan yang memerintah?

    wah wah wah rupanya sebelum ni dah ada yang kena bunuh tetapi kenapa rakyat tak tau ? Adakah sebab yang dibunuh tu tak bergelat datuk?

    ReplyDelete
  14. UMNO DAJAL KECIK BAI.. APCO baru sms gua subuh td wish Hepi Solat.. dorg ckp borang ahli baru siap print-out..

    jom pakat2 kite g join.. FOC, DOL !!

    KEHKEH

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.