Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Sep 28, 2010

Blog gua ada malware ke?

Oleh : AdukaTaruna

Sesiapa yang komputer dia cakap blog gua ada malware, cer angkat tangan kat sini. Komputer gua ok jer. Setakat ni, 2 gadis pingitan dari MyKMU jer yang komplen blog gua ada malware. Kak Memot dan Kak Jie. Gua pun tak tahu cara2 nak buang ni.

Ah sudah.. mampos. Tak pasal2 gua kena study manual yang Kakjie berikan. Hua3..

6 comments:

HEROICzero said...

ade la gile! cepat buat blog-reform! keh3x

Isa said...

Tak tau cara nak buang...

Senang jer... meh gua ajar lu;

1) Cabut semua plug komputer lu.
2) Lu angkat semuanya masuk boot kete kancil lu.
3) Lu pandu ke mana2 sungai.
4) Lu buang komputer lu dalam sungai.
5) Selesai masalah malware.
6) Lu pergi ngorat anak sosilawati.
7) Lu mintak dia belikan komputer baru yang lebih canggih.
8) Gua nak ketawa guling2 jap... hahahaha...

Edyes said...

ini lu punya abang ke?

MACAM HALAM !!

AdukaTaruna said...

ISA tu ke Edyes?

A'ah. Gua punya abang tu. Abang Haram yang terlampau.

kepunden said...

MALWARE tu menatang pe?
Najis muqalazah x?
MAKWE gua tau la..
hu hu

Restless said...

gua sokong saranan ISA!!terbaek