Skip to main content

Antara Yang Terbaik Sebagai Contoh.


Terus terang cakap.... minah ni antara pelakon yang gua minat... hehehe... nasib baik dia dah ada Bradd Pitt, kalau tidak mau gua suruh Najib pi masuk meminang untuk gua... kahkahkah..., mudah di bentuk minah nih... walaupun kalau tak silap gua dia ni bangsa Yahudi belah bapak dia...

Tak macam minah kat bawah nih... dan sepuak-sepuaknya dari parti umnoApco, cakap lah berjuta kali sekalipun kalau mengaku berugama Islam, wajib patuh perintah Allah SWT... tapi dia dengan puak2 parti dia buat derkkkkkkk... jer... melawan perintah lagi ada laaaaa....

Agaknya pasal hukuman melanggar perintah Allah di akhirat tu.. tak nampak kot... entah ada atau tidak... mungkin itu tanggapan diorang agaknya, cuba kalau nampak gua rasa pasti minah gambar kat bawah tu... menjadi orang pertama pakai tudung dan menutup segala auratnya, silap hari bulan siap pakai purdah lagi beb.....

Diorang ni antara orang2 yang berani beb... kita semua patut tabik spring toink..toink kat diorang semua... kerana berani melanggar hukum Allah SWT.... wa caya lahhhh.....

Comments

  1. fuh.bisa berbisa penangan sang taruna perkasa.kwang3

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya. TaqabbalaLlahu minna wa minkum. Minal ‘aidin wal faizin wal maqbulin. Kullu amin wa antum bi khair.

    ReplyDelete
  3. Aduss... sekali cakap arab la plak Pak Bakaq.. weih C++ terjemah sat..

    ReplyDelete
  4. تقبل الله منأ و منكم

    TaqabbalaLlahu minna wa minkum.
    -Semoga Allah menerima segala amal dan ibadah kita.

    من العائدين والفائزين

    Minal ‘aidin wal faizin wal maqbulin.
    -Semoga kita termasuk dalam golongan yang kembali pada fitrah dan yang meraih kemenangan dan yang diterima olehNya.

    كل عام وأنتم بخير

    Kullu 'aamin wa antum bi khair.
    -Semoga setiap tahun kamu dalam keadaan yang baik.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.