Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Sep 9, 2010

Antara Yang Terbaik Sebagai Contoh.


Terus terang cakap.... minah ni antara pelakon yang gua minat... hehehe... nasib baik dia dah ada Bradd Pitt, kalau tidak mau gua suruh Najib pi masuk meminang untuk gua... kahkahkah..., mudah di bentuk minah nih... walaupun kalau tak silap gua dia ni bangsa Yahudi belah bapak dia...

Tak macam minah kat bawah nih... dan sepuak-sepuaknya dari parti umnoApco, cakap lah berjuta kali sekalipun kalau mengaku berugama Islam, wajib patuh perintah Allah SWT... tapi dia dengan puak2 parti dia buat derkkkkkkk... jer... melawan perintah lagi ada laaaaa....

Agaknya pasal hukuman melanggar perintah Allah di akhirat tu.. tak nampak kot... entah ada atau tidak... mungkin itu tanggapan diorang agaknya, cuba kalau nampak gua rasa pasti minah gambar kat bawah tu... menjadi orang pertama pakai tudung dan menutup segala auratnya, silap hari bulan siap pakai purdah lagi beb.....

Diorang ni antara orang2 yang berani beb... kita semua patut tabik spring toink..toink kat diorang semua... kerana berani melanggar hukum Allah SWT.... wa caya lahhhh.....

4 comments:

Restless said...

fuh.bisa berbisa penangan sang taruna perkasa.kwang3

bakaq a.k.a. ~penarik beca said...

Selamat Hari Raya. TaqabbalaLlahu minna wa minkum. Minal ‘aidin wal faizin wal maqbulin. Kullu amin wa antum bi khair.

AdukaTaruna said...

Aduss... sekali cakap arab la plak Pak Bakaq.. weih C++ terjemah sat..

petunjuk said...

تقبل الله منأ و منكم

TaqabbalaLlahu minna wa minkum.
-Semoga Allah menerima segala amal dan ibadah kita.

من العائدين والفائزين

Minal ‘aidin wal faizin wal maqbulin.
-Semoga kita termasuk dalam golongan yang kembali pada fitrah dan yang meraih kemenangan dan yang diterima olehNya.

كل عام وأنتم بخير

Kullu 'aamin wa antum bi khair.
-Semoga setiap tahun kamu dalam keadaan yang baik.