Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 14, 2010

UmnoApco Terdesak..!!!!

KUALA LUMPUR, 13 April (Bernama) -- Umno hari ini meminta bantuan sahabat maya untuk menaikkan semula imej serta nama parti itu yang sering menerima pelbagai tohmahan oleh pihak tertentu, terutama parti pembangkang.

Setiausaha Agung Umno Datuk Seri Tengku Adnan Tengki Mansor berkata, sejak lima tahun kebelakangan ini, pelbagai tuduhan telah dilemparkan kepada Umno sehingga parti itu dilihat seperti pertubuhan siasah yang tidak bermoral.

"Umno digambarkan seperti parti yang tidak berakhlak, yang seolah-olah hanya layak diletakkan di bawah kaki...saya sedih dengan keadaan ini. - Bernama


Gambar rembat dari blog Mak Mertua gua... (eehhh... beliau ada anak pompuan tak.??
Sodap mulut jer... gua panggil Mak Mertua.. tak pasal2 kena cili pulak nanti...)

Ha... ha..ha..., kan gua dah selitkan cerita betapa terdesaknya puak2 parti haramjadah ni, sehingga ada di kalangan YB diorang yang cuba dan dalam usaha untuk membeli Blogger2 PR Selangor, dengan imbuhan yang agak lumayan juga.

Walaupun gua tahu senarai lima blogger yang mendapat tempat di hati YB-YB umnoApco ini, he..he..he... bak kata Siti Nurhaliza... "Biarlah Rahsiaaa...," ha..ha..ha... gua tetap akan menghormati pendirian dan keputusan mereka, walaupun terpaksa berlawan di padang berlainan.

Sebenarnya Blogger2 yang berpotensi ini, sekarang dalam dilemma antara kebutuhan wang dan kesetiaan pada perjuangan menjahanamkan dan menumbangkan keraaaajaan Barisan Nasional dari mukabumi Malaysia tercinta ini.

Jikalau mereka (Blogger2 PR) sanggup mengadaikan perjuangan Pakatan Rakyat, gua tetap hormati mereka kerana keperluan rumahtangga dan keluarga lebih utama, dan gua tak akan samakan mereka seperti YB-YB Katak. Mereka adalah blogger yang independent, dengan tawaran RM5000 sebulan cash... siapa nak bagi oooiiii..., siapa yang tak kelabu mata ooiii... tapi ini cerita di Selangor tau... negeri2 lain gua tak dapat perkhabaran lagi.

Tapi ini Tengku Adnan yang ntah daripada mana punya keturunan Tengku pun gua tak tau... sudah pecah lubang daaa.... dalam ertikata lainnya... puak2 pemimpin dari parti haramjadah ni mengiktiraf peranan Blogger2 PR, tak seperti puak2 pemimpin daripada Pakatan Rakyat.. bak kata Anita Sarawak pula... "Jangan pandang sebelah mata... hanya kerana Blogger yang sengkek..." kah..kah..kah...

Ada yang nampak dan ada yang masih buta lagi dengan peperangan maya ini, jadi kepada blogger2 Pakatan Rakyat yang tegar begar... bolehlah persiapkan diri lu orang semua kerana umnoApco yang kaya raya sedang mencari calon2 yang sesuai untuk menjadi tentera siber mereka.... kah...kah..kah...

Sebabnya umnoApco akan all out bagi memastikan PRU-13 adalah milik mereka dan meneruskan cengkaman kekuasaan mereka sebagai Kerajaan Persekutuan....

Tetapi...!!!  yang membuatkan gua pelik bin ajaib, kenapa pemimpin parti haramjadah ni... tak percaya kepada blogger2 upahan mereka sendiri...??? Apa blogger2 umnoApco kan ramai... kenapa peranan mereka di abaikan...??? Satu pertanyaan dalam kepala otak gua...

Dan jawapan yang di perolehi ialah... blogger2 umnoApco hanya pandai buat fitnah dan cerita macam cibai sehingga merosakkan imej parti haramjadah tu... dan pemimpin mereka sendiri..., walau bagaimana pun gua tetap salute dan tabik spring pada blogger2 umnoApco kerana sumbangan secara tidak lansung mereka kepada perjuangan Pakatan Rakyat. Teruskan.... jasa lu orang tetap di kenang...

Yang gua nampak... parti haramjadah umnoApco sudah maju setapak ke hadapan, sedangkan Pakatan Rakyat masih syok lena di ulit intan.... perghhh... macam tajuk lagu kumpulan apa ntah... namanya... ha..ha..ha...

3 comments:

aizat said...

Teringat aku tahun lepas,aku ditawarkan menulis blog pemudaumno cawangan ..... kat selangor gak..
Pemuda Umno tu tawarkan kat aku,dia cakap sebab budak dia buat kerja malas..Terkejut aku dia ckp nak bayar gaji ikut bulan..
(dier tak sebut berapa,tapi dier ckp beribu..)
Bila aku teringat yang aku bakal menabur fitnah dan saham tu..
erm,aku tolak..
Aku akan usaha apa yang aku mampu untuk PR walaupon x dpt duit.. no hal beb :)

SysOp said...

Bhai AT...

Ader yang dapat bayaran ker... kalu depa nak servis dari gua.. hahaha... bulih.. no hal... hahaha...

tapi kena bayar advance ler... at least 2+1 month la....hahahaha..

Basic... RM5k tue kira ok gak... hahaha.. janji masyuk... hahaha

C++
CipanTapirTenuk.Blogspot

abanghensem said...

alah... kalau UMNO bayar lu orang jadi blogger dia orang.... lu orang akan jadi sama ngan blogger dia orang la.... citer membosankan.... citer tak logik..... n jadi pemalas.... cam MP katak la.... semasa dalam PR kemain lagi berjuang untuk rakyat.... bila dah lompat.... jadi kain buruk jer...