Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 24, 2010

Bravo Tantawi. Sokong Pemuda PAS.

Nikah gantung boleh mengelakkan rasa panik dalam remaja mengandung, kata Nasruddin. — gambar fail
 
KUALA LUMPUR, 23 Ogos — Dewan Pemuda PAS Pusat akan melancarkan kempen nikah khitbah atau nikah “gantung” — pasangan yang berkahwin tidak perlu tinggal bersama jika masih tidak mampu — sebagai salah satu cara mengatasi masalah membuang bayi.

6 comments:

:: Hasfazanizam :: said...

Bro linkkan blog gua http://hasfazanizam.wordpress.com/

joe penang said...

X faham la aku
Nikah gantung x perlu dok bersama? Anak tu bg mak pak jaga?
Cam nikah mutaah je..
Ade sesiapa boleh terang?

Sharouk said...

Sokong sesangat, kali kedua lagi molek kan heh heh

joe penang said...

rupanya nikah khitbah ni cam nikah biasa la. laki bini x dok sekali. Tapi hubungan depa halal. Tak jadi isu. Cuma jarang dengar kat negara nih

http://faqir2.blogspot.com/2010/08/nikah-khitbah-salah-satu-cara-selesai.html

p/s: ada yg x selesa dengan komen aku sebelum ni. maaflah. Aku cuma nak mtk info je. Si AT ni pun sonyap je

AdukaTaruna said...

Haha.. Sori la joe. gua skang ni kelam-kabot sket. Lepas raya ni, insyaallah, gua stabil sket.

Hanz Newman said...

Tak sokong 100%.

Boleh disalahguna oleh segelintir yang 'miang' atau 'gatal' ...terutama pemimpin UMNO, PKR & PAS.

Hehe