Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jul 13, 2010

utusan meloya + umnoapco = haprak

CNN berkata laporan mengatakan ia menerima bayaran daripada pihak yang mewakili Datuk Seri Anwar Ibrahim bagi membolehkan ketua pembangkang itu muncul dalam program "Connect the World" adalah rekaan semata-matanya.

Jurucakap CNN, Selasa melahirkan rasa kesal kerana rangkaian televisyen itu tidak dihubungi bagi memastikan sama ada dakwaan itu benar atau tidak sebelum ianya disiarkan.

Sejak beberapa hari lepas, beberapa pihak telah mengulas mengenai kemunculan Anwar dalam program CNN itu. - Bernama.

ha..ha..ha... betapa malunya pemimpin2 umnoapco yahudi laknatullah semua tu... tapi nak buat macammana kan..., diorang semua tu memang jenis tak tahu malu dan tak berkemaluan... dulu, kini dan selamanya akan begitu... jenis muka tampal dengan kulit babi 14 inci... jenis sehaprak-haprak makhluk kat muka bumi Malaysia nih...

Lu orang agak2... makhluk2 haprak tu akan buat permohonan maaf ke... atas tuduhan melulu diorang..., jangan harap la....

Dah tu pulak akhbar rasmi diorang utusan meloya penyebar fitnah dan perosak minda rakyat apa cerita beb.... lagi macam haramjadah jelah... buat muka toya masing2 tanpa perasaan bersalah... itulah akhbar paling bangang sekali dalam Malaysia nih...

So... sekarang ni.. semua orang boleh menilaikan betapa jahat dan busuknya pemimpin2 umno dan akhbar pencacai yahudi nih... dah tu pulak apabila bercakap dan menyiarkan berita jenis tak pakai akal... semuanya jenis otak letak kat tumit kaki..  itulah hakikat dan kenyataannya betapa bodoh dan bangangnya jenis pemimpin dan akhbar yang di sokong oleh puak2 umnoapco...

Gua ingat nak suruh Anwar Brahim dengan CNN kemukakan saman terhadap utusan meloya dan individu2 yang buat fitnah nih... biar gua jadi lawyer bagi pihak Anwar dan CNN... pasti menang mudah jelah... kecuali mahkamah kat malaysia nih ubah tiang gol macam RPK katakan tu.... kah..kah..kah....

3 comments:

Hanz_Azdi said...

Eh bukan YB Zulkifli Nordin akan mewakili DSAI ke dalam kes mala fide berkenaan? Bukan yek? Oh i see.

SysOp said...

Bhai AT...

Lu bukan loyar... hahaha.. tak layak.. hahaha... aper kater kiter mintak Zul Nordin MP Kulim tue yang jadi loyar...

pastue kita buat syarat... kalu kalah kes... dier plak kena bayar berapa banyak yang kita kalah tue... hahahaha ... amacam...

Err... lagi satu... dah berapa kes aaa.. Zulkifli Nordin tue pernah menang dalam mahkamah... hahaha

.... jangan la saman kat Malaysia... mari suruh Anwar saman kat Mahkamah India... baru la jadi cam citer Hindustan atau Tamil tue... hahaha

C++
CipanTapirTenuk.Blogspot

Media Cyber said...

Antara ayat2 cibai yg dijangka kluar masa penipuan jalanan oleh PUNAI pada masa terdekat untuk memperbodohkan penyokong2 dia....

"Ini adalah satu konsipirasi jahat oleh puak juak UMNO untuk merendah-rendah2kan, untuk memalukan dengan tujuan untuk menjatuhkan saya (PUNAI)...tapi saya yakin, tuan-tuan, serta puan-puan saudara-saudari pada malam ini bukan dari jenis yg bulat2 percaya pada dusta nista sebegini....(kata PUNAI sambil k3nc1ng berdir kearah puak2 liPAS dan DAPig yg tengah menganga mulut masing macam ayam berak kapur...serta disusuli tepukan gemuruh dan laungan takbiiiirrrrrrrrrrr!!!!"