Skip to main content

utusan meloya + umnoapco = haprak

CNN berkata laporan mengatakan ia menerima bayaran daripada pihak yang mewakili Datuk Seri Anwar Ibrahim bagi membolehkan ketua pembangkang itu muncul dalam program "Connect the World" adalah rekaan semata-matanya.

Jurucakap CNN, Selasa melahirkan rasa kesal kerana rangkaian televisyen itu tidak dihubungi bagi memastikan sama ada dakwaan itu benar atau tidak sebelum ianya disiarkan.

Sejak beberapa hari lepas, beberapa pihak telah mengulas mengenai kemunculan Anwar dalam program CNN itu. - Bernama.

ha..ha..ha... betapa malunya pemimpin2 umnoapco yahudi laknatullah semua tu... tapi nak buat macammana kan..., diorang semua tu memang jenis tak tahu malu dan tak berkemaluan... dulu, kini dan selamanya akan begitu... jenis muka tampal dengan kulit babi 14 inci... jenis sehaprak-haprak makhluk kat muka bumi Malaysia nih...

Lu orang agak2... makhluk2 haprak tu akan buat permohonan maaf ke... atas tuduhan melulu diorang..., jangan harap la....

Dah tu pulak akhbar rasmi diorang utusan meloya penyebar fitnah dan perosak minda rakyat apa cerita beb.... lagi macam haramjadah jelah... buat muka toya masing2 tanpa perasaan bersalah... itulah akhbar paling bangang sekali dalam Malaysia nih...

So... sekarang ni.. semua orang boleh menilaikan betapa jahat dan busuknya pemimpin2 umno dan akhbar pencacai yahudi nih... dah tu pulak apabila bercakap dan menyiarkan berita jenis tak pakai akal... semuanya jenis otak letak kat tumit kaki..  itulah hakikat dan kenyataannya betapa bodoh dan bangangnya jenis pemimpin dan akhbar yang di sokong oleh puak2 umnoapco...

Gua ingat nak suruh Anwar Brahim dengan CNN kemukakan saman terhadap utusan meloya dan individu2 yang buat fitnah nih... biar gua jadi lawyer bagi pihak Anwar dan CNN... pasti menang mudah jelah... kecuali mahkamah kat malaysia nih ubah tiang gol macam RPK katakan tu.... kah..kah..kah....

Comments

  1. Eh bukan YB Zulkifli Nordin akan mewakili DSAI ke dalam kes mala fide berkenaan? Bukan yek? Oh i see.

    ReplyDelete
  2. Bhai AT...

    Lu bukan loyar... hahaha.. tak layak.. hahaha... aper kater kiter mintak Zul Nordin MP Kulim tue yang jadi loyar...

    pastue kita buat syarat... kalu kalah kes... dier plak kena bayar berapa banyak yang kita kalah tue... hahahaha ... amacam...

    Err... lagi satu... dah berapa kes aaa.. Zulkifli Nordin tue pernah menang dalam mahkamah... hahaha

    .... jangan la saman kat Malaysia... mari suruh Anwar saman kat Mahkamah India... baru la jadi cam citer Hindustan atau Tamil tue... hahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  3. Antara ayat2 cibai yg dijangka kluar masa penipuan jalanan oleh PUNAI pada masa terdekat untuk memperbodohkan penyokong2 dia....

    "Ini adalah satu konsipirasi jahat oleh puak juak UMNO untuk merendah-rendah2kan, untuk memalukan dengan tujuan untuk menjatuhkan saya (PUNAI)...tapi saya yakin, tuan-tuan, serta puan-puan saudara-saudari pada malam ini bukan dari jenis yg bulat2 percaya pada dusta nista sebegini....(kata PUNAI sambil k3nc1ng berdir kearah puak2 liPAS dan DAPig yg tengah menganga mulut masing macam ayam berak kapur...serta disusuli tepukan gemuruh dan laungan takbiiiirrrrrrrrrrr!!!!"

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.