Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jul 26, 2010

Semuanya Sama...




umnoApco
Takda wang... boleh pow sama cukong2 dan ahli2 korporat, tak cukup lagi boleh bikin projek mark-up harga gila2, ambik komisyen, duit cukai rakyat pun berbillion boleh pakai dulu, duit Kwsp pun berlambak, duit Felda pun banyak lagi... duit petronas tak payah cerita la... dan bla..bla..bla...

PKR
Suara Keadilan dah tak boleh terbit, cukong dan ahli korporat terbatas, sumber kewangan terbatas... segala-galanya terbatas... ada 100 juta pun habis bhai.. kalau tak tahu berjimat tauke ladang babi moden pun bungkus bhai...

PAS
Kalau lu orang nak tambah... di persilakan.
Sebab gua terharu dan sedih dengan keikhlasan perjuangan ahli/penyokong PAS peringkat bawahan nih... nak makan sendiri pun miss soru... tetapi sanggup berkorban demi parti... ada 50 sen dalam poket pun didermakan juga... ada segelintirnya siap jadikan rumah sebagai markas... semuanya lillahitaala.... tapi pemimpinnya walau tak semua tetapi ada yang spesis macam umno.

Nota;
Takan asyik nak minta derma dan sumbangan penyokong dan ahli.
Tak salah mohon derma dan sumbangan, tetapi perbelanjaan wang tersebut biarlah di salurkan demi kebaikan dan perjuangan Parti, bukannya untuk keselesaan segelintir Pemimpin.

Teguran ini di buat atas dasar sayangkan perjuangan Pakatan Rakyat, bukan kerana Ayam Berbulu Musang. Kadang2 sikap pemimpin ni macam cibai.. kan...??? kena pulak ada kaki ampu dan bodek, jenis pak angguk 24 jam, sampai pemimpin idolanya kentut 
berbau bangkai pun, di katanya... ehmmm.... wanginya... perghhhhh....

Lu pikirrrrrr.... la sendiriiii...... ha..ha..ha....

Petikan Sajak dari TT.
kau dengar surah aku ini 
di bumi ini orang orang baik lebih banyak dari orang orang jahat
di bumi ini orang orang baik lebih banyak dari orang orang jahat

Teramat malangnya dalam ramai yang baik itu, ramai yang tidak buat apa-apa
Berapa ramai orang yang baik itu berkata, 
"You fucking shit gerombolan"

1 comment: