Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jun 13, 2010

Projek Langgar Hadi 2010 (Cubaan 2)



Oleh : AdukaTaruna

Setelah tidak berjaya pada kali pertama, kali menunggu Ayah Chik di pintu masuk. Dalam masa yang sama, kami berdoa banyak2 semoga bangunan tempat makan itu tidak mempunyai pintu yang lain.

Member J bersama kamera pada jarak kira2 5 meter. Member gua Edyes stanby bersama gua. Unit amal bersama pengawai keselamatan membentuk rantai manusia, menjaga pintu masuk.

"Kerana Lu Ya Allah... kerana Lu Ya Allah.... mudahkan kami."

10 comments:

Taliban said...

okla tu.dia pun xdela nmpak tekujat sgt dgr nama 'pas reform'.mesti dia sedar ade usaha2 luar yg nak dia turun dari takhta.sedangkan dr aziz bari pun dah ckp kat media dulu yg dia lembap macam paklah versi pas.mesti dia sedar tuh.

tak bole ke lu org buat ala2 temuramah malaysiakini kat pejabat dia ke,kat rumah dia ke,tmpat2 yg tak sesak sgtla..btw,syabas

Bingai @ Bangang said...

Syabas AT,
Bukan kerana anda gagal bersemuka dengan TGHA tetapi kerana terus berusaha berdasarkan keyakinan saudara.

Sekiranya orang lain berhak dengan keyakinan mereka maka anda juga berhak dengan keyakinan saudara.

Semoga usaha anda diberkati kerana di dalam kehidupan ini tiada yang lebih baik daripada usaha yang diberkati Allah.


aku yang bingai
e-Direktori Bloggers Malaysia

SysOp said...

Bhai AT,

Tahniah atas cubaan ke dua tue... takper.. ader masa nanti... hehehe... sibuk sangat kot Hadi tue...

Errr... jangan ko riso la... PAS Reform ader kat mana-mana... kita boleh tanya itu 4 soalan kat mana-mana pon..

kalu gua terserempak ngan dier nanti kat Kemaman nih... gua cuba try tanya dier 4 soalan tue...

C++
CipanTapirTenuk.Blogspot

saja sibuk said...

uiks... mudahnya lu jmpe bole raba lagi hahaha...kawalan keselamatan yg sangat longgar utk seorang bakal PM hehehe...paling best adegan lu geletek kaki dia hahaha... btol ke lu geletek? heheh..
patut lu sergah dgn maki bertahap genetik melayu baru la dia respon ini sopan la pulak ..kakakaka.... anyway gud job bro, lpas ni lu langgar bikmama plak ada brani ka?

czackPY said...

Bro, Jangan buang masa. Baik kita langgar Najib.

Atau kerja nie Najib suruh masa di dalam lokap kot spt Kickdefella

Edyes said...

kepada yg harap 'langgar' secara kasar, sorry la geng. aku terpaksa insist aduka supaya lebih berhemah untuk berdepan dgn TG Presiden.

kalau ikut aduka, dia nak langgar masa hadi tgh duduk atas pentas dengar palestinian berucap.

pada aku, kena berhemat dulu... mungkin cubaan lain boleh terus tanya soklan yg empat tu. hehehe

Hanz_Azdi said...

hmmm...ni namanya terjah la...rasa ok dah usaha tu tapi sampai bila pun takkan TGHH layan terjah gitu...lu & co kena ikut protocol nampaknya, kena buat appointment/ bagi surat/jumpa Dr. Shamsuri (PR dia kot?)...arghhh dah mengalahkan nak jumpa DS Najib la pulak...cuma kurang safety aspect & bodyguard saja...lu punya terjah pun tak kena timing jugak, sapa sapa pun tak boleh bagi masa interview/ Q&A bila dia sibuk bangat...dia in a rush or middle of something...mungkin dia kena cepat pegi ke KLIA untuk hadir seminar esok di Israel?

kepunden said...

Syabas Bro...
Apa yg gua nmpak dr kedua2 cubaan ni, sememangnya TGHA sudah mengetahui mengenai kedatangan korang.
Sememangnya juga dia telah mengelak dari berjumpa dgn korang.
Tak mungkin trlalu sibuk hinggakan tak langsung sempat untuk bercakap dgn "rakyat" walau 5minit.
Ini belum jadi PM lg.
So, kepada2 ahli2 PAS (wala') korang pikir2 sendiri...
Awat la bingai sgt...

akubukananakYB said...

celako molek mung ning ddukko truno(ye dok truno ni?) doh la rambut mace pangang

muhd_abduhu said...

saya mendoakan agar suatu hari nnti saudara akan memimpin perjuangan Islam di m'sia