Skip to main content

Nasib Seekor Anjing.


Beginilah agaknya nasib seekor Anjing dalam PRU 13 nanti.... ha..ha..ha... sebelum ini dalam PRU-12 dah tersepit sekali... tetapi telah dilepaskan oleh TGNA...

Akan datang ni... kalau sesiapa terjumpa anjing tu... tersepit lagi... lu orang dinasihatkan supaya jangan di lepaskan.... tapi ketuk kepala anjing tu sampai mampussssss..... aman dunia maaaa...... kurang sekor anjing dalam malaysia...

Kalau anjing tu Perkasa, dengan selamba apco.... dia boleh bengkokkan besi tu... untuk melepaskan diri... ha..ha...ha..., malangnya anjing tu.. kuat menyalak jer.... ha..ha..ha.... anjing pondan rupa-rupanya.... aaaakahkahkahkahhhhh

Comments

  1. Salah tu bhai...sedangkan Rasulullah pun selalu hormat kpd haiwan walau pun ada masa anjing tidur lena atas hamparan (let say sejadah) dia. Tak ada baginda halau pulak anjing tu. Ni pulak anjing tersepit eloknya sapa-2 kita sbg Muslim (lain la jenis Melayu tak tahu nak samak) lepas anjing yg malang tersepit tu. Anjing pun ada dah tentu masuk syurga. Tu anjing yg diceritakan dlm surah Al-Kahfi la. Lu, gua lum tentu neraka la. Syurga? Ada chance ehem ehem...elok cari jln short cut kot.

    Kot orang kepala anjing atau perangai anjing tu aku sokong la lu katuk kepala dia pecah. Lu tak sampai hati lu pas kat gua jah. Ha ha ha.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Gambar Mahathir mula diturunkan.

Gambar Mahathir sebagai PM diturunkan bermula hari ini. Admin berharap gambar Muhyiddin sempat dinaikkan. Bukan apa. Penat nak layan drama politik. Ekonomi ke laut. Hutang bertambah. Aset terjual. Penyakit merebak. Perkauman membarah. https://t.co/oYE33fWwpW

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19. Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik. https://youtu.be/ttjNU60XdCw

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n