Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jun 3, 2010

Nasib Seekor Anjing.


Beginilah agaknya nasib seekor Anjing dalam PRU 13 nanti.... ha..ha..ha... sebelum ini dalam PRU-12 dah tersepit sekali... tetapi telah dilepaskan oleh TGNA...

Akan datang ni... kalau sesiapa terjumpa anjing tu... tersepit lagi... lu orang dinasihatkan supaya jangan di lepaskan.... tapi ketuk kepala anjing tu sampai mampussssss..... aman dunia maaaa...... kurang sekor anjing dalam malaysia...

Kalau anjing tu Perkasa, dengan selamba apco.... dia boleh bengkokkan besi tu... untuk melepaskan diri... ha..ha...ha..., malangnya anjing tu.. kuat menyalak jer.... ha..ha..ha.... anjing pondan rupa-rupanya.... aaaakahkahkahkahhhhh

2 comments:

Hanz_Azdi said...

Salah tu bhai...sedangkan Rasulullah pun selalu hormat kpd haiwan walau pun ada masa anjing tidur lena atas hamparan (let say sejadah) dia. Tak ada baginda halau pulak anjing tu. Ni pulak anjing tersepit eloknya sapa-2 kita sbg Muslim (lain la jenis Melayu tak tahu nak samak) lepas anjing yg malang tersepit tu. Anjing pun ada dah tentu masuk syurga. Tu anjing yg diceritakan dlm surah Al-Kahfi la. Lu, gua lum tentu neraka la. Syurga? Ada chance ehem ehem...elok cari jln short cut kot.

Kot orang kepala anjing atau perangai anjing tu aku sokong la lu katuk kepala dia pecah. Lu tak sampai hati lu pas kat gua jah. Ha ha ha.

█R█E█E█N█T█R█Y said...

ADUKA PUNDEK.Apsal perangai kau macam SIAL!!