Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jun 3, 2010

Buang Logo Israel Dari Desktop & Laptop Korang...

Ramai pengguna-pengguna Desktop dan Laptop yang menggunakan perisian Microsoft Windows tak sedar bahawa sekian lama logo Israel ada dalam Desktop dan juga Laptop korang...

Sekarang korang ada pilihan samada nak simpan atau nak buang logo tersebut dari Desktop dan juga Laptop korang...

Kalau nak tengok boleh ikut langkah-langkah dibawah ni.

Cari dekat drive C: > ProgramFiles > Microsoft Office > MEDIA > CAGCAT10 > J0285926.WMF.

Terpulang pada korang nak buat apa sekarang... aku dah delete dah... buat semak je...

Info dari: Muhamad Suhaidi Sulaiman

9 comments:

kepunden said...

siap bro..
tq for infor....

SBS Marketing (AS0298121-M) said...

dan lempaq dalam tong sampah dah..
TQ brother

Syahril said...
This comment has been removed by the author.
Syahril said...

aku pun dah buang lambang haram jadah tu

abanghensem said...

apasal PC wa takde pun pambang yahudi.... mungkin OC aku dah lama dah boikot yahudi ni....

KotaLabua said...

gua pon dah buang..TQ bro.

█R█E█E█N█T█R█Y said...

Apsal tak buang sekali OS dgn PC tu.Itu pun yahudi jugak buat.

Berusaha n tawaqal!! said...

Bukan hanya setakat buang sahaja,malah memboikot barang2 mereka,seterusnya menginfak harta benda untuk mereka yang memerlukan..inshaAllah...bukan sahaja harta benda,jiwa dan raga..

Shaf Nor said...

Melayu bukan lagi kaum majoriti di Malaysia, tak sedar-sedar lagi ke?
Cuba ikut macam Chua Tee Yong anak Chua Soi Lek.
Di atas keberanian dia meliwat semua Ahli Parlimen Melayu dalam persidangan Parlimen pada 16 Mac lalu, MCA hadiahkan dia jawatan Timbalan Menteri!
Bacalah kisah kehebatan dia di www.merdeka-online.net.
Orang Melayu sekarang dah lumpuh ke… tidur ke?