Skip to main content

Buang Logo Israel Dari Desktop & Laptop Korang...

Ramai pengguna-pengguna Desktop dan Laptop yang menggunakan perisian Microsoft Windows tak sedar bahawa sekian lama logo Israel ada dalam Desktop dan juga Laptop korang...

Sekarang korang ada pilihan samada nak simpan atau nak buang logo tersebut dari Desktop dan juga Laptop korang...

Kalau nak tengok boleh ikut langkah-langkah dibawah ni.

Cari dekat drive C: > ProgramFiles > Microsoft Office > MEDIA > CAGCAT10 > J0285926.WMF.

Terpulang pada korang nak buat apa sekarang... aku dah delete dah... buat semak je...

Info dari: Muhamad Suhaidi Sulaiman

Comments

  1. dan lempaq dalam tong sampah dah..
    TQ brother

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. aku pun dah buang lambang haram jadah tu

    ReplyDelete
  4. apasal PC wa takde pun pambang yahudi.... mungkin OC aku dah lama dah boikot yahudi ni....

    ReplyDelete
  5. Apsal tak buang sekali OS dgn PC tu.Itu pun yahudi jugak buat.

    ReplyDelete
  6. Bukan hanya setakat buang sahaja,malah memboikot barang2 mereka,seterusnya menginfak harta benda untuk mereka yang memerlukan..inshaAllah...bukan sahaja harta benda,jiwa dan raga..

    ReplyDelete
  7. Melayu bukan lagi kaum majoriti di Malaysia, tak sedar-sedar lagi ke?
    Cuba ikut macam Chua Tee Yong anak Chua Soi Lek.
    Di atas keberanian dia meliwat semua Ahli Parlimen Melayu dalam persidangan Parlimen pada 16 Mac lalu, MCA hadiahkan dia jawatan Timbalan Menteri!
    Bacalah kisah kehebatan dia di www.merdeka-online.net.
    Orang Melayu sekarang dah lumpuh ke… tidur ke?

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Gambar Mahathir mula diturunkan.

Gambar Mahathir sebagai PM diturunkan bermula hari ini. Admin berharap gambar Muhyiddin sempat dinaikkan. Bukan apa. Penat nak layan drama politik. Ekonomi ke laut. Hutang bertambah. Aset terjual. Penyakit merebak. Perkauman membarah. https://t.co/oYE33fWwpW

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19. Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik. https://youtu.be/ttjNU60XdCw

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n