Skip to main content

Ramai2 Jom Buat Laporan Polis. Nyawa TGNA Terancam...!!!


"Belum lengkap lagi sebab seekor lagi barua tak mati iaitu Nik Aziz. Tunggu aku pi bunuh Nik Aziz dulu baru lengkap. Setan tu tak layak duduk kat muka bumi ni lagi"

"Senang bunuh orang. Tikam jer. Aku sanggup dihukum gantung jika aku dapat bunuh Nik Aziz al Dajal tu" begitulah kata-kata biadap pemuda Umno ini.

http://www.facebook.com/pages/Anak-Muda-Benci-Umno/342273655077?ref=sgm#!/photo.php?pid=297368&id=121691174510232

Comments

  1. ni.. spesis sama dgn spesis kickdahgilo! dua2 spesis yg dilindungi...!

    ReplyDelete
  2. yang konfom, puak umno ni penakut..
    depa ni macam anjing...
    menyalak bila ramai je...
    tak caya...keberanian mereka hanya melalui internet, bila ada poplis, bia ada pekida...

    pesanan utk peminat iblis merah tu, rumah nik aziz takda pakgad laa...
    gi laa bunuh dia...

    ReplyDelete
  3. http://www.facebook.com/group.php?gid=117576414938578

    Salam Aduka Teruna.. Kami telah nyatakan hasrat untuk lindungi Tok Guru Dari sebarang ancaman

    Sila hebah2 satu lagi goup

    sila join sebagai sokongan dari Aduka Teruna..

    ReplyDelete
  4. mamat UMNO mana 'baling batu sembunyi tangan' tu memang sah pengecut..tak usah layan sgt...tambahan yg pakai bodyguard macam PB depa tu...sah harta (atau dosa) menghantui depa setiap masa.

    Lagi selindung & jual nama '3 line' atau Pekida? Sendiri buat jahat, sendiri tanggung ok..jangan busukkan nama abang lu, ayahanda lu..kalau paham bahasa la.

    ReplyDelete
  5. *ralat: ...not PB...MP (UMNO-putra) depa tu...bla bla bla.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Gambar Mahathir mula diturunkan.

Gambar Mahathir sebagai PM diturunkan bermula hari ini. Admin berharap gambar Muhyiddin sempat dinaikkan. Bukan apa. Penat nak layan drama politik. Ekonomi ke laut. Hutang bertambah. Aset terjual. Penyakit merebak. Perkauman membarah. https://t.co/oYE33fWwpW

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19. Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik. https://youtu.be/ttjNU60XdCw

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n