Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

May 1, 2010

Ramai2 Jom Buat Laporan Polis. Nyawa TGNA Terancam...!!!


"Belum lengkap lagi sebab seekor lagi barua tak mati iaitu Nik Aziz. Tunggu aku pi bunuh Nik Aziz dulu baru lengkap. Setan tu tak layak duduk kat muka bumi ni lagi"

"Senang bunuh orang. Tikam jer. Aku sanggup dihukum gantung jika aku dapat bunuh Nik Aziz al Dajal tu" begitulah kata-kata biadap pemuda Umno ini.

http://www.facebook.com/pages/Anak-Muda-Benci-Umno/342273655077?ref=sgm#!/photo.php?pid=297368&id=121691174510232

5 comments:

sam raspiut said...

ni.. spesis sama dgn spesis kickdahgilo! dua2 spesis yg dilindungi...!

TEKONG DARAT said...

yang konfom, puak umno ni penakut..
depa ni macam anjing...
menyalak bila ramai je...
tak caya...keberanian mereka hanya melalui internet, bila ada poplis, bia ada pekida...

pesanan utk peminat iblis merah tu, rumah nik aziz takda pakgad laa...
gi laa bunuh dia...

Raja Budak Lestari said...

http://www.facebook.com/group.php?gid=117576414938578

Salam Aduka Teruna.. Kami telah nyatakan hasrat untuk lindungi Tok Guru Dari sebarang ancaman

Sila hebah2 satu lagi goup

sila join sebagai sokongan dari Aduka Teruna..

Hanz_Azdi said...

mamat UMNO mana 'baling batu sembunyi tangan' tu memang sah pengecut..tak usah layan sgt...tambahan yg pakai bodyguard macam PB depa tu...sah harta (atau dosa) menghantui depa setiap masa.

Lagi selindung & jual nama '3 line' atau Pekida? Sendiri buat jahat, sendiri tanggung ok..jangan busukkan nama abang lu, ayahanda lu..kalau paham bahasa la.

Hanz_Azdi said...

*ralat: ...not PB...MP (UMNO-putra) depa tu...bla bla bla.