Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

May 20, 2010

Layan Nostalgia Zaman Jahiliyah & Bunuh Syaitan...



Gua nak layan nostalgia... zaman jahiliyah sekejap.... ha..ha..ha....

Tadi kat masjid dah baca Yasin.... skang layan lagu pulak... sambil petik gitar karen... pakai headphone... kalau tidak nanti jiran sebelah pelangkung kepala gua.... perghhh....

Esok pagi kita tengok apa komen Najib Nazak.....

Selamat malam semua... selamat malam 1Malaysia... Semoga semuanya Selamat dalam usaha membunuh Syaitan... malam ni.... ha..ha..ha..... terutama sekali kepada Pakaq dan budak N9 yang merempat ke Kota Bahru..., budak bagan pinang never surrender tu... duduk diam2.. jangan nyampok dan kacau... otai2 nak bunuh setan malam ni.... terutama sekali pada kawan baik dia yang selalu hantar sms berangkai tu....

Tapi skang ni.. mamat tu dah cooldown... sms berangkai petang jumaat dah kureng sikit, mungkin sibuk study perancangan langar agaknya... ada ke patut.. nak bunuh setan pun nak pinjam handycam gua....

Al-Banjary... lu duduk diam2... apa yang lu... sengeh2 tu... pi layan janda kedai bakaq.. he..he..he...

1 comment:

shark said...

sesape yg dk men fesbuk lagi tuh insaf2 lah. dose2. jom pindah ke fesbuk mesia.

http://myfriends2u.com/signup.php?signup_referer=sharkiesign

function keseluruhan hampir sama jer.... jom join!