Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 20, 2010

Presiden PAS rasmi Kilang Guiness Stout

Oleh : Ali

Previously on "Iklan Guiness Stout di TV"

Salam Hulu Selangor. Berikutan penyiaran youtube iklan-iklan lama di stesen TV di negara pado tahun 70-an yang lampau termasuk iklan arak oleh den, Bro Poji jeles dengan den. Ha Ha Ha. Lalu dio pun nak monang lawan info dengan den dengan menyiarkan gambar-gambar klasik perasmian Kilang Guiness Stout oleh Perdana Menteri merangkap Presiden UMNO pada tahun 1966. Den pun jeles dengan Bro Poji sekarang nih. Terbakar den. Mano dio dapek gambar-gambar ni? Ini gambar zaman Pak Kaduk bai. Takpo den takkan biarkan Bro Poji monang. Ha Ha Ha. Padan muko kau UMNO!

Dengan lafaz Bismillah den rasmikan ...

Hey mangkuk, why Malaysian Guiness Stout like botol kicap? Err Mr. Prime Minister, we like to fool Malay to buy our alkoholic product

Peh. Ribuan rak-rak arak sudah sedia dijual. Kayo den bagi Melayu mabuk

4 comments:

orangkampung said...

Ini kilang kicaplah yang berjenamo guiness....

Nik Adib said...

Ntah. Tu kilang kicap la bro. Zaman dolu2 nama guiness tu asal nama brand kicap. pastu ada la sorang mamat saleh ciplak nama tu letak kat botol arak dia. Masa tu ko masih tak wujud lagi. Hahahahah



*p/s : Kicap Guiness vs Kicap Jalin. Mana satu yg sedap?

perunding said...

itu kilang kicap lah..

sapa buat tindih menindih ni (super impose)..


baik punya bisnes...

nusi said...

hahahahah..., super-impose kotak yg tak tersusun dan tindeh menindih, kalau nak gempak tu baiii, buat lah real sikit, nak aku ajar keeee ?