Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 17, 2010

Kelantan vs N9 dan T shirt PAS Reform

Oleh : AdukaTaruna

Salam Hulu Selangor geng..

Gua tahu lu orang skang sibuk dan panas dengan PRK Hulu Selangor. Manakala gua plak sibuk dan panas dengan Kelantan lawan N9 malam ni kang. Kah kah kah. Takdo maso den do...

Ni geng.. gua nak bagitau lu orang sesuatu nih. Sebelum tu, gua mohon maaf dulu la. Gua pun tahu benda ni lambat. Begini geng..

Baju PAS Reform yang ditempah oleh pembaca sudah siap. Tapi ado masalah. Masalah kualiti. Gua tak tahu tahap keseriusan kualiti yang mendukacitakan itu. Aduss.... Duit plak dah terbayar full. Silap tak bagi deposit dulu.

So, setelah fikir2 apa yang patut, pertama gua mohon maaf kat lu orang. Kalau lu denda gua suruh bogel depan Putik Pengkalan Chepa muktamar Jun ni, pun gua sanggup bhai.. hua3... Mesti korang plak yang tak sanggup kan..

Keduanya, gua tetap akan serahkan baju itu walau kualiti cetakan gambar dikatakan bermutu rendah, dalam masa yang sama, gua ganti kerugian lu orang (pembeli 1st batch), dengan 2 cetakan novel gua. Novel Cerita Gua (tajuk belum ada) dan Novel Lahanat Jebat. Gua nak ganti baju lu orang memang gua tak mampu la. So, gua bagi cetakan novel gua. Novel dalam bentuk cetakan itu pun member gua tolong jilidkan. Bukan tempah kat syarikat.

So, gua harap lu orang maafkan gua. Novel gua tu ada tandatangan gua bersama Messi bhai.. ni bukan cerita bohong ni. Gua tepon Messi minta tandatangan pada setiap novel gua. Pastu Messi cakap dia suruh gua tandatangan untuk dia sementara waktu ni. Sebab dia sibuk skang. So, kira tu tandatangan Messi la tuh.

Malam ni bhai.. lu tahu deretan kedai makan kat sebelah bomba Pengkalan Chepa tu? Malam ni gua tengtok bola kat situ siap bawak bendera N9 lagi. Kuang3... siapa berani duduk setable dengan gua, angkat tangan? Halim Napi?

7 comments:

abanghensem said...

OoOOoOOoo sekarang ni lu dah makin otai la kawasan pengkalan chepa ni.... nanti la wa nak pegi sana.... nak spy lu ni..... wa nak langgar lu sbelum lu langgar rusila... wah hahahaha

Hashim said...

Mlm N9 bungkus.....

Bhai...lu belajar dari kesilapan...bayor habis ok...untuk pertama kali order minima tengok quality kalau ok reorder tak ok cari supplier lain....lu pandai le..ni pun nak wa ajar........pooorahhhh

sam raspiut said...

fuyoo! silap lu.. bulih dpt dua jilid novel?? biar betui bhai..
errr.. bulih celah order tak??

mimi said...

sekadar untuk mendengar disini

mimi said...

kunjungan kali kedua disini

kepunden said...

Gua totap sabaq menunggu bungkusan tu jauh nih di kedah...
Best gak dpt novel free nih..
tq2

dap said...

Kelantan 3 NS 1
Hahahahahahhahahaa.....
Hidup Kelate !