Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 14, 2010

Kawan Den Nikah Hari Ni....

Gua ucapkan Selamat Pengantin ???? (gua pun tak tau nak sebut apa..?) Kalau pengantin baru... bujang sama bujang.

Kalau Pak Uda dan Mak Jan, apakah ungkapan yang selayaknya.... apa2 hal pun... Selamat jelah kat lu Pak Isa Samad, gua tak nak kutuk2 lu... kerana lu telah menghalalkan suatu perhubungan, lagipun mendirikan rumahtangga tu satu amalan yang mulia mengikut sunnah daripada terjebak dengan perkara maksiat, tak gitu bro...?

Yang tak sedap tu cuma jalan ceritanya sebelum lu dapatkan isteri lu sekarang ini, itu yang tak sedap dengar sikit, tapi takpa lah... itu antara lu sesama manusia dan Allah... gua tak mau campur... tambah dosa dengan lu.... ha..ha..ha...

Buat member yang selalu kacau gua tiap kali tiba hari khamis malam jumaat, esok lu jangan kacau gua... lu pergi kacau kawan senegeri dengan lu ini.... ha..ha..ha....

2 comments:

mimi said...

Pak Isa Samad...selamat pengantin baru semoga berbahagia....amin..

ibnu marzuki al firdaus said...

wa baru perasan yang artikel ni dah tidak memerlukan approvel so aku pun excited lah nak baca then...

tnb takut dengan namewee sebab tuh tiada tindakan apa2 pun?

apa lagi, meh sue aku pulak!

yang lebih berani daripada wartawan 360,

http://tagtag.com/conspiracy2012

*p.s. http://nose4news.wordpress.com/2010/04/13/the-truth-chronicles-hassans-troubles-with-the-law cc to all