Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 12, 2010

Exco Kelantan kena kencing dengan budak2...

Ekelee.. dengan budak2 pun kena kencing ke? Haduii... patutla Melayu kena jajah bertubi2..

Exco tidak sangka ikut lawatan kerabat diraja palsu

"Hello.. semekom. Yen.."

"Ha.. Ngah.. den kek Sabah la.."

"Apo gilo kau buek sano?"

"Kojo bai.."

"Weih... orang ghumah kau molotop bilo?"

"Bulan 5 ni insyaallah.."

"Den nak tanya nih... ekau plan bini kau bersalin kek Kelantan ko kek Kajang?"

"Apsal?"

"Kalau anak kau no IC Kelantan, dia tahap penjajah bai.. kalau IC bukan Kelantan tahap dijajah?"

"Ha?"

"IC Kelantan boleh beli tanah Kelantan dan tanah bukan Kelantan bai.. kalau IC lain tak boleh beli tanah Kelantan."

8 comments:

abanghensem said...

wa sambung...

apa lu ingat exco kelantan cerdik sangat ke.... anak lu IC kelantan tapi lu ic minang mana bleh buek beli tanah gak bhai.... lain la kalau lu pujuk mertua lu tukar nama tanah pusaka kat anak lu... tu lain citer la.... dak pun lu buat surat letterhead istana..... katakan lu ni kerabat istana mana² negeri... komfem bukan jer tanah lu dpat.... istana sebijik pun lu dapat bro.....

indraputra80 said...

Sudah menjadi trend., mana mana bolger lpeh kena kurung atau kena rantai besi.,mereka akan bercakap atau menulis atau otak dalam kepala mereka akan merangka bagaimana nak kutuk Kelantan,Exco atau mana mana yang berkaitan dengan nya.,malah ada yang sanggup mempertikaikan kewibawaan TGNA.

Mungkin sewaktu di dalam.... mereka sudah dapat kunci surga, maka mereka sangup berbuat sedemikian rupa.

Wallahuaklam

Xenan said...

hahaha,

anugerah pembaca bengap leh kasi kat indraputra jugak..yeahh.

tahniah2

Srikandi said...

Adat perpatih keturunan dinasabkan sebelah omak. Tahniah dari akak.

saye said...

he he indraputra, kesian kesian

abanghensem said...

kah kah kah .....

oiiii indraputra.... orang menyindir pun tak paham ke.... ni mesti budak baru nak main blog ni..... kahkahkah

bumblebee said...

wakakakakaa.. ada jugak penghibur seperti indraputra80 neh. malin dah takder, ntah2 malin dah apgred jadik indraputra. ngeee...

alexander said...

indraputra mesti jenis sikat rambut belah tepi