Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 5, 2010

Pengumuman terbaru AdukaTaruna

Pertama.

Gua menerima bayaran untuk pembelian novel. Namun dukacitanya dimaklumkan e novel gua dalam laptop gua yang kini berada di Bukit Aman. So, gua tak boleh nak email kepada pembeli.

So, gua harap sesiapa yang beli novel tu dulu, macam nur, kakmot, berg etc, emailkan e novel tu kepada gua. Sebab gua nak bagi kat pembeli. Minta tolong sangat nih.

Kedua.

Buku "Di Sebalik Misteri Pembunuhan Atlantuya" telah terbit dan berada dipasaran untuk jualan. Tetapi atas sebab-sebab keselamatan, ianya hanya dijual melalui pos.

Dapatkan segera buku dan VCD khas dengan menghantar wangpos/cek berjumlah RM15/= atas nama "Badrul Hisham Shaharin" ke alamat -
  • No. 338,
    Jalan Kenanga,
    Taman Bukit Chedang,
    70300 Seremban,
    Negeri Sembilan.
Sertakan bersama nama, jumlah buku yang dipesan dan alamat untuk urusan penghantaran Buku dan VCD anda.

16 comments:

ibnu marzuki al firdaus said...

THN LPS WA DAH BUAT LPRN PDRM TERHDP CATERING BKS TMBLN PPP! SUSPEK MAKANAN YG DISEDIAKAN HRM... HBS, DIA CR PSL NGAN AKU, TENGKING2, SAPE X ANGIN?

Pak Teh said...

Buat duit banyak2 untuk bayar denda nanti ek
http://www.zoompanas2.com/search/label/Anak%20Derhaka

TAUFIK SM™ said...

kini aku berusaha untuk terus flag blog ko ni.... > admin http://www.taufiksm.com

TAUFIK SM™ said...

kini aku berusaha untuk terus flag/pangkah blog ko ni.... > admin http://www.taufiksm.com

♥ Ummi Hanie ♥ said...

novel hangat2 belaka ni

Setria said...

gua pun nak beli lu punya novel enovel nih, kalau semua dah ok, lu buat pengumuman la yeh.

GOMO said...

salam aduka yang hampir PUPUS...hang ada satu lagi kesalahan besar,tapi aku simpan dulu dari pengetahuan ramai. andaikata hang KURANG AJAR lagi nescaya aku akan dedahkan nya....

kerana mengenang nasihhat rakan Topeng Perak aku tak ceritakan isu hang yang Biadap tu.

apa pun harap hang INSAF.

baharudin said...

Kau ni suka sangat lah cerita misteri... Yang misteri yang tak pasti yang kau percaya.. yang terbukti depan mata kau tak hirau... Itu lah masalahnya kita ni.. nak menonjol diri lebih daripada orang lain... tak nak "skemalah" lah kononnya...

AbgTuah said...

hangat..nik ajis dan kelate ado hok nikmate royalte..

http://abangtuah.blogspot.com/2010/02/penulis-mengaku-nik-ajis-memong-ado-hok.html

uncangmas said...

Tak guna kau cari rezeki dengan jalan haram.BANGKAI !!!!
Novel macam bangkai siapa yang nak baca.
Buat promo pun dengan cara bangkai... tak halal . Laknat !

uncangmas said...

Tak guna kau cari rezeki dengan jalan haram.BANGKAI !!!!
Novel macam bangkai siapa yang nak baca.
Buat promo pun dengan cara bangkai... tak halal . Laknat !

joehan said...

xpayah la korng bc novel mangkuk ni..buat abs duit jer..bkn dpt ape2pn..insafla mangkuk..ko ingt ko dpt pahala ke kutuk2 org..mcm bgs je..

ibnu marzuki al firdaus said...

BACA2 LAH SURAH/AYAT/DOA SEMASA MEMANDU. ADA SETAN @ CEPLOS DOK TUTUP MATA HAMPA SEMUA!

SEBAB PELIK, PEMANDU LANGGAR LORI DI LORONG TERKIRI SEKALI PADAHAL ADA 2 SITE LAGI BOLEH KITA RACING!

bluejoe said...

adukaterukbenar,kau ni tak mengaji ke yang suka2 hati nak hina siti aishah R.A.kau tak takut masuk neraka ke...penyokong2 pas dan umno jangan terpedaya dgn dia ni..mental disorder..menyedihkan kpd sesapa yang jadi followers dia nih.a man called muslim shouldn't act like this.all muslims i believe cannot accept you for insulting Siti Aishah R.A.
you really damn rude.

manna wassalwa said...

Astafirullah.ni blejar ilmu slah ni.. saidatina Aisyah r.a adalah umul mukmin. Taubat. Allah Maha Menerima Taubat. jangan mengikut nafsu sangat mengeluarkan ideologi, takut ditelan Bumi.. Nauzubillah

joehan said...

erm..murni niat manna wassalwa tu..suh bdk adukatakguna ni bertaubat..tp bdk bodoh 7ketrunan ni xreti nk bertaubat..sape2..g wt report polis.adukatakguna ni hina istri nabi,bahasa lu gua dgn Allah,hina org felda n byk lg..mn penykong mamat bodoh 7ketrunan ni..senyp jer..terbaru..mp bayan br kuar PKR..satu demi satu kwn anwr tingglkn die..yb zahrain knal anwr 30thn..die pon dh xcy kt anwr..org pkr tkt dgn dap..jeff oi selmba je pnggl pkr parti SAMPAH SARAP..hehe..adela sorng due org PKR yg tego..yg lain snyp..tkt dgn dap..hahah..moga PAS n UMNO blh bersm2 ddk berbncang masalah umat..AMIN..