Skip to main content

Pengumuman terbaru AdukaTaruna

Pertama.

Gua menerima bayaran untuk pembelian novel. Namun dukacitanya dimaklumkan e novel gua dalam laptop gua yang kini berada di Bukit Aman. So, gua tak boleh nak email kepada pembeli.

So, gua harap sesiapa yang beli novel tu dulu, macam nur, kakmot, berg etc, emailkan e novel tu kepada gua. Sebab gua nak bagi kat pembeli. Minta tolong sangat nih.

Kedua.

Buku "Di Sebalik Misteri Pembunuhan Atlantuya" telah terbit dan berada dipasaran untuk jualan. Tetapi atas sebab-sebab keselamatan, ianya hanya dijual melalui pos.

Dapatkan segera buku dan VCD khas dengan menghantar wangpos/cek berjumlah RM15/= atas nama "Badrul Hisham Shaharin" ke alamat -
  • No. 338,
    Jalan Kenanga,
    Taman Bukit Chedang,
    70300 Seremban,
    Negeri Sembilan.
Sertakan bersama nama, jumlah buku yang dipesan dan alamat untuk urusan penghantaran Buku dan VCD anda.

Comments

  1. kini aku berusaha untuk terus flag blog ko ni.... > admin http://www.taufiksm.com

    ReplyDelete
  2. kini aku berusaha untuk terus flag/pangkah blog ko ni.... > admin http://www.taufiksm.com

    ReplyDelete
  3. gua pun nak beli lu punya novel enovel nih, kalau semua dah ok, lu buat pengumuman la yeh.

    ReplyDelete
  4. salam aduka yang hampir PUPUS...hang ada satu lagi kesalahan besar,tapi aku simpan dulu dari pengetahuan ramai. andaikata hang KURANG AJAR lagi nescaya aku akan dedahkan nya....

    kerana mengenang nasihhat rakan Topeng Perak aku tak ceritakan isu hang yang Biadap tu.

    apa pun harap hang INSAF.

    ReplyDelete
  5. Kau ni suka sangat lah cerita misteri... Yang misteri yang tak pasti yang kau percaya.. yang terbukti depan mata kau tak hirau... Itu lah masalahnya kita ni.. nak menonjol diri lebih daripada orang lain... tak nak "skemalah" lah kononnya...

    ReplyDelete
  6. hangat..nik ajis dan kelate ado hok nikmate royalte..

    http://abangtuah.blogspot.com/2010/02/penulis-mengaku-nik-ajis-memong-ado-hok.html

    ReplyDelete
  7. Tak guna kau cari rezeki dengan jalan haram.BANGKAI !!!!
    Novel macam bangkai siapa yang nak baca.
    Buat promo pun dengan cara bangkai... tak halal . Laknat !

    ReplyDelete
  8. Tak guna kau cari rezeki dengan jalan haram.BANGKAI !!!!
    Novel macam bangkai siapa yang nak baca.
    Buat promo pun dengan cara bangkai... tak halal . Laknat !

    ReplyDelete
  9. xpayah la korng bc novel mangkuk ni..buat abs duit jer..bkn dpt ape2pn..insafla mangkuk..ko ingt ko dpt pahala ke kutuk2 org..mcm bgs je..

    ReplyDelete
  10. adukaterukbenar,kau ni tak mengaji ke yang suka2 hati nak hina siti aishah R.A.kau tak takut masuk neraka ke...penyokong2 pas dan umno jangan terpedaya dgn dia ni..mental disorder..menyedihkan kpd sesapa yang jadi followers dia nih.a man called muslim shouldn't act like this.all muslims i believe cannot accept you for insulting Siti Aishah R.A.
    you really damn rude.

    ReplyDelete
  11. Astafirullah.ni blejar ilmu slah ni.. saidatina Aisyah r.a adalah umul mukmin. Taubat. Allah Maha Menerima Taubat. jangan mengikut nafsu sangat mengeluarkan ideologi, takut ditelan Bumi.. Nauzubillah

    ReplyDelete
  12. erm..murni niat manna wassalwa tu..suh bdk adukatakguna ni bertaubat..tp bdk bodoh 7ketrunan ni xreti nk bertaubat..sape2..g wt report polis.adukatakguna ni hina istri nabi,bahasa lu gua dgn Allah,hina org felda n byk lg..mn penykong mamat bodoh 7ketrunan ni..senyp jer..terbaru..mp bayan br kuar PKR..satu demi satu kwn anwr tingglkn die..yb zahrain knal anwr 30thn..die pon dh xcy kt anwr..org pkr tkt dgn dap..jeff oi selmba je pnggl pkr parti SAMPAH SARAP..hehe..adela sorng due org PKR yg tego..yg lain snyp..tkt dgn dap..hahah..moga PAS n UMNO blh bersm2 ddk berbncang masalah umat..AMIN..

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Gambar Mahathir mula diturunkan.

Gambar Mahathir sebagai PM diturunkan bermula hari ini. Admin berharap gambar Muhyiddin sempat dinaikkan. Bukan apa. Penat nak layan drama politik. Ekonomi ke laut. Hutang bertambah. Aset terjual. Penyakit merebak. Perkauman membarah.

https://t.co/oYE33fWwpW

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19.

Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik.


https://youtu.be/ttjNU60XdCw

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter.

1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin.

Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla.

Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antara Khalid d…