Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 19, 2010

Pemuda DAP Protes Hudud! Perkasa + Pekida + UMNO bakal berdemo?



Nota Editor: Dalam sebuk-sebuk orang dalam PAS dan luar PAS maki DAP, suka saya bawakan sebuah laporan Pemuda MCA protes Hudud. Harap ada orang UMNO yang komen benda ni.


3 comments:

halimkembara said...

Selamat sejahtera Bro at kesimpulan apa yang saya lihat dan teliti segala pa yang ingin disampaikan oleh Pemuda MCA mengenai hukum yang ingin dilaksanakan oleh pas cuma rasa kebimbangan kepada mereka yang tidak faham apa itu hudud dan sebagai seorang Islam Pas khasnya patutlah memberi penjelasan apa itu hukum hudud,jika dalam hukum Islam membuat fitnah juga boleh diketegorikan hukum hudud iaitu kerat lidah,dan kenapa diaman nabi dahulu hukuman ini boleh diterima pakai dan kenapa sekarang tidak ini kerana umat islm sendiri sudah jauh terpesong dari islam itu sendiri dan sudah ramai yang tidak menghormati Nabi dan mnderhaka kepada Allah,apa taknya dengan Allah lu gua lu gu jer apa kes,walau apa pun laksankan dahulu hukum hudud ini keatas orang-orang Islam dahulu dan perlahan-lahan terapkan sedikit demi sedikit kepada orang orang yang bukan Islam.

Hanz_Azdi said...

apa berat sangat guna 'gua lu' kpd Allah? 'aku' pun tak boleh le kalau camtu sbb macam kasar saja kpd Allah...patutnya kita sebut 'hamba' saja lah, standardise that even Raja pun guna 'hamba' jangan guna 'beta' et al.

iskhh...mcm mcm

Xenan said...

hukum hudud fitnah kerat lidah???