Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 20, 2010

Kalau Kelantan menang malam ni, gua bogel di KB Mall.

Oleh : AdukaTaruna

Pergh... betapa yakinnya gua Kelantan akan kalah malam ni. Muahahaha. Gua sebagai bomoh bola sepak memberi jaminan. Kalau Kelantan menang malam ni, gua akan bogel di KB Mall. Topeng Perak siap cover lagi acara bogel gua. Hahaha. Bakar... jangan tak bakar.

18 comments:

Love Perak said...

aku tunggu ngko kat KB Mall weh hahahah

pendekar laut said...

ko biaor btl ni.. hahaha.. kubu kuat tu kt stadium sultam mohd. Kalah dgn Kedah ritu pn sbb keeper bangang. Tk psl2 nti ade larian bogel ni.

omaq said...

salam bro....
jangan bwat bnda plik2 bro...
haram kot niat cmtu....

gua agak jela....
hehehe....

TEKONG DARAT said...

lu memang akan bogel bai...
tapi dalam jamban KB mall...
lu kena ingat, hari tu pun ayat lu kat MU tak makan...jin ferguson lagi kuat...AC milan kalah

saye said...

tak yah la. gua dah tengok lu kat tv, tidak mengancam. nanti kesian cleaner KBmall kena kerja lebih Mop muntah

CUPING MERAH said...

dah biasa bogel kat lokap per der hal...

Asyraf Hamasaki said...

Bro makin lama makin gua seronok plak baca lu punya blog
intipati ada
cara penyampaian mmg la rakus skit gaya orang muda la katakan
tapi semua isu tu padat
sometime cara olahan tu yg buat orang makan dalam lebey
lu jgn tak lari bogel malam ni brader
sia sia je lu nanti :d

Katon Tin Ton said...

Terkini...
Live KELANTAN vs KEDAH mlm ni mungkin terpaksa dibatalkan gara2 memberi laluan kepada live sambutan rumah terbuka CNY

cam hareeemmm

halimkembara said...

Setakat bogel dalam tolet apa kelas bro..kalau berani buat siaran lansung dalam you tube ada bran...

halimkembara said...

Setakat bogel dalam tolet apa kelas bro..kalau berani buat siaran lansung dalam you tube ada bran...

bumblebee said...

ewwww. nak muntah gua. harap2 kelantan kalah (wpun gua selalu sokong team kelantan). tak sanggup dohh nk tgk member sendirik bogel. mau tak makan nasik 7 hari 7 malam. wakakakakaka

Ketua Polis said...

woit AT aku cemburu ko bogel mlam ni...mintak kelantan menang malam ni..kehkehkeh

halimkembara said...

nasib baik lu broo..mungkin Allah tak nak lu malukan diri lu sendiri maka kelantan kalah...ingat bro jangan cabar dengan benda yang bukan-bukan...andai kata kelantan menang la lu rasa lu sanggup ke berbogel dekat KB MALL kalau lu berani buat la aku rasa bini lu mesti mintak cerai tak sanggup dia bersuamikan dengan orang yang sewel waka waka

jeme said...

bro.. ada poll kat berita hairan online. exactly poll utk kau !
pi la ngundi ya ...

zargus2702 said...

-cntik bro lu wat renovation blog lu nie..stailo abis!!..bru la nmpak ganas skit..muke dah ganas, blog mti ar nmpak ganas, kalu xenan xpe, muka jambu..hahahaha

a said...

-respon to the poll at brita harian..ngah, ko wat poll plak

"patutkah kte mengambil tindakan undang2 ke ats brita harian yg menyampaikan maklumat yg tidak sahih,dan tanpa mohon maaf apabila menyedari kesilapanyer"

jika kau wat poll ne aku akan undi x patut sebab aku ne pemaaf orgnyer..ceh

*fakta:

-berita harian menyatakan at ditangkap, sedangkan at menyerah diri.

-berita harian juga menyatakan at menyembunyikan diri selama dua hari sedangkan beliau ke kelantan menghantar isteri pulang..

Leejubo said...

Enko gi bogel Kat KB mall, aku ikut sekali tulong lancapkan enko kat situ

Admin said...

bogel jgn tak bogel

http://www.facebookhow-to.blogspot.com/