Skip to main content

Kalau Kelantan menang malam ni, gua bogel di KB Mall.

Oleh : AdukaTaruna

Pergh... betapa yakinnya gua Kelantan akan kalah malam ni. Muahahaha. Gua sebagai bomoh bola sepak memberi jaminan. Kalau Kelantan menang malam ni, gua akan bogel di KB Mall. Topeng Perak siap cover lagi acara bogel gua. Hahaha. Bakar... jangan tak bakar.

Comments

  1. ko biaor btl ni.. hahaha.. kubu kuat tu kt stadium sultam mohd. Kalah dgn Kedah ritu pn sbb keeper bangang. Tk psl2 nti ade larian bogel ni.

    ReplyDelete
  2. salam bro....
    jangan bwat bnda plik2 bro...
    haram kot niat cmtu....

    gua agak jela....
    hehehe....

    ReplyDelete
  3. lu memang akan bogel bai...
    tapi dalam jamban KB mall...
    lu kena ingat, hari tu pun ayat lu kat MU tak makan...jin ferguson lagi kuat...AC milan kalah

    ReplyDelete
  4. tak yah la. gua dah tengok lu kat tv, tidak mengancam. nanti kesian cleaner KBmall kena kerja lebih Mop muntah

    ReplyDelete
  5. Bro makin lama makin gua seronok plak baca lu punya blog
    intipati ada
    cara penyampaian mmg la rakus skit gaya orang muda la katakan
    tapi semua isu tu padat
    sometime cara olahan tu yg buat orang makan dalam lebey
    lu jgn tak lari bogel malam ni brader
    sia sia je lu nanti :d

    ReplyDelete
  6. Terkini...
    Live KELANTAN vs KEDAH mlm ni mungkin terpaksa dibatalkan gara2 memberi laluan kepada live sambutan rumah terbuka CNY

    cam hareeemmm

    ReplyDelete
  7. Setakat bogel dalam tolet apa kelas bro..kalau berani buat siaran lansung dalam you tube ada bran...

    ReplyDelete
  8. Setakat bogel dalam tolet apa kelas bro..kalau berani buat siaran lansung dalam you tube ada bran...

    ReplyDelete
  9. ewwww. nak muntah gua. harap2 kelantan kalah (wpun gua selalu sokong team kelantan). tak sanggup dohh nk tgk member sendirik bogel. mau tak makan nasik 7 hari 7 malam. wakakakakaka

    ReplyDelete
  10. woit AT aku cemburu ko bogel mlam ni...mintak kelantan menang malam ni..kehkehkeh

    ReplyDelete
  11. nasib baik lu broo..mungkin Allah tak nak lu malukan diri lu sendiri maka kelantan kalah...ingat bro jangan cabar dengan benda yang bukan-bukan...andai kata kelantan menang la lu rasa lu sanggup ke berbogel dekat KB MALL kalau lu berani buat la aku rasa bini lu mesti mintak cerai tak sanggup dia bersuamikan dengan orang yang sewel waka waka

    ReplyDelete
  12. bro.. ada poll kat berita hairan online. exactly poll utk kau !
    pi la ngundi ya ...

    ReplyDelete
  13. -cntik bro lu wat renovation blog lu nie..stailo abis!!..bru la nmpak ganas skit..muke dah ganas, blog mti ar nmpak ganas, kalu xenan xpe, muka jambu..hahahaha

    ReplyDelete
  14. -respon to the poll at brita harian..ngah, ko wat poll plak

    "patutkah kte mengambil tindakan undang2 ke ats brita harian yg menyampaikan maklumat yg tidak sahih,dan tanpa mohon maaf apabila menyedari kesilapanyer"

    jika kau wat poll ne aku akan undi x patut sebab aku ne pemaaf orgnyer..ceh

    *fakta:

    -berita harian menyatakan at ditangkap, sedangkan at menyerah diri.

    -berita harian juga menyatakan at menyembunyikan diri selama dua hari sedangkan beliau ke kelantan menghantar isteri pulang..

    ReplyDelete
  15. Enko gi bogel Kat KB mall, aku ikut sekali tulong lancapkan enko kat situ

    ReplyDelete
  16. bogel jgn tak bogel

    http://www.facebookhow-to.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Gambar Mahathir mula diturunkan.

Gambar Mahathir sebagai PM diturunkan bermula hari ini. Admin berharap gambar Muhyiddin sempat dinaikkan. Bukan apa. Penat nak layan drama politik. Ekonomi ke laut. Hutang bertambah. Aset terjual. Penyakit merebak. Perkauman membarah. https://t.co/oYE33fWwpW

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19. Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik. https://youtu.be/ttjNU60XdCw

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n