Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 15, 2010

Blogger beruk vs tuan beruk Pandir.

Oleh : AdukaTaruna
Rujukan : Klik sini.

Menurut seseorang berfalsafah Kepimpinan Ulama, blogger macam beruk yang nak halau lalat. Lalat tu plak ganggu tuan beruk sedang tidur. So, gua tanya lu orang... agak2 kenapa tuan beruk tu dihurungi lalat, dan gagal untuk menyelesaikan masalah semudah lalat ganggu tidur.

6 comments:

mr. carl arif said...

senang je.. sebab,..

blogger macam beruk.

beruk tu bodoh.

lu adalah beruk.

jadi, lu blogger yang bodoh macam beruk.

halimkembara said...

susah nak jawab ni bro...tapi aku cubalah nak jawab..blogger macam beruk yang halau lalat yang ganggu tidur pasal bruk tu dah lama tak mandi,maklumlah dah lama duduk dalam kurung nak jumpa air pun susah itu pasal lah lalat menganggu dia bau macam bangkai lalat kan suka bangkai.

Zahrita said...

Tuan beruk tu mesti....malas ma..level intelek rendah....beruk tu...plak ..ada rasa sayang n tanggungjawab kat tuannya..tapi main blasah je...janji lalat blah...patut minta beruk tu...buat benda lain yg dia mahir..tuan beruk tu pegi la bersihkan diri jgn buat koto..kalu bersih lalat pun tak berani datang....beruk pun bole buat keje lain...

. said...

beruk tu pemimpin. lalat tu rakyat.

Topeng Perak® Unmasked said...

Disebabkan Beruk tu gagal halau lalat yang dok hurung tuan Beruk, maka terjadilah kejadian Tuan Beruk lewat 2 jam...

Keh keh keh keh keh...

Lepas tu Beruk nak cover kes lewat tu dengan cerita Beruk, Lalat & Tuan Beruk...

Beruk punya blogger..!

DaKMuO said...

Salam..

adess.. LINK rujukan tu dh mampos..

xsempat gua nk terjah..

No komen..

Ntah >http://dakmuo.frenzyfm.my