Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 24, 2010

Yamaha bimbang Rossi sertai F1 1Malaysia.


Oleh : Agensi Berita FAKAP

ROME: Yamaha kini berada dalam situasi penuh gelisah gara-gara bimbang akan kehilangan Valentino Rossi kepada sukan Formula Satu (F1) selepas juara dunia MotoGP itu merakamkan catatan terbaik dalam ujian bagi pasukan tertentu, minggu ini.

Ketika ditanya kemungkinan itu, Rossi mengatakan mustahil dia akan masuk pasukan sebodoh itu.

"1 bilion yang ditaja oleh syarikat Malaysia secara paksa itu lebih baik dipaksa untuk membeli semula perjanjian konsesi lebuhraya yang aneh zaman Mahathir dulu. Saya hairan macamana Melayu-Melayu ni menguruskan duit. Biar papa asal bergaya kot."

"Kami di sini masuk F1 atau apa sahaja kerana duit negara kami sudah tidak tahu nak buat apa lagi. Sampai penganggur di negara kami pun dapat elaun. Tapi, Malaysia nak join kami ketika rakyat ada yang makan siput babi. Ketika matawang mereka pun masih kecil. Nasib baik Lee Kuan Yew tidak sebodoh Melayu."

21 comments:

Hasbullah Pit said...

Gilo ko nak bawak kereta enjin cosworth

bumblebee said...

wakakaakaka.. lawak giler..

rakuban said...

gua taw lu saje je bg bola
tangung supaya bdk umno marah..
kire divert isu umno lak...ngeh2.bijak2.ak mmg respek dgn ko la..

zargus2702 said...

-enjin cosworth blum kacuk ngan enjin proton lg tue..dah kacuk nti, lu tgk,smbil gostan pun bole menang..

Harris said...

Gua rase dia kacuk pakai enjin jet f5e yg ilang ari tuh!Gilo ko bdesup terobang poienyo nti!Bladigol btol!!Perabehkn uang ajak!

KhairulNizamAT said...

hahaha blog Lu dah jd blog sukan ka? sudah tuka ka?
Lu punya telor dah kecut ka? wa rasa gian nak sedut lu punya telor hahaha
pengikut setia Lu pun dah gigil dah lama tak nikmati Lu punya telor muehehehe

kepunden said...

wakakakaka..
Patut ler enjin jet ilang..
Depa letak kat keta F1..
Strategi yang baik...

Opss... terdengor lagi salakkan..

Jebat said...

KhairulNizamAT said...

hahaha blog Lu dah jd blog sukan ka? sudah tuka ka?
Lu punya telor dah kecut ka? wa rasa gian nak sedut lu punya telor hahaha
pengikut setia Lu pun dah gigil dah lama tak nikmati Lu punya telor muehehehe

Sunday, January 24, 2010 12:56:00 PM GMT+08:00

kah...kah...kah....

guna nama org lain tp claim ada batu. woit pencacai umngok makan taik, baik lu gi menyalak kt tempat lain laaa.

Jebat said...

baru ku tahu rupa2nya pencacai2 umngok nih semuanya otak blue. biru karat beb. asek pikir bebenda lucah jer. keh...keh...keh... (tiru gaya jeffry gelak).

mulutmelayu said...

Khairul,

Slamat berblog.....

Bila nak cuti panjang? hehehe

Jebat said...

huhu mulut melayu.. time kasih sbb datang ziarah blog nih. wa rase AT xleh cuti lg la. sibuk bebenor ngn projek langgar hadi. wa pun nk ajak lu sokong AT utk langgar hadi. jom

KEH...KEH..KEH...KEH(BEST SIOT TIRU STLYE SANG JEFFRY GELAK)

Abghensem kena try gelak camnih.

zargus2702 said...

-btul gak wa rase, enjin jet yg ilang pun dua ketul, keta f1 yg dibenarkn brtanding pun dua biji gak..perghh, laju siot!!

-so btul la kate pemimpin2 agung kite yg tajaan f1 tue x mbazirkan duit rakyat, sebab enjin tue kite dpt free..bijak2..

maLin said...

Aduka..aku harap atas apa yg telah berlaku, nko berubah..karomah Tok Guru Haji Hadi memang tak tersangka kesannya....bertaubatlah!

CgLyn said...

maLin, apa yang berlaku tak de kena mengena dengan karomah Hadi. Sekarang kau percayakan, dia bukan agen UMNO seperti yang kau sangka?

Gomo de Fuckers al Juburi said...

apo la ko ni Rossi..pemimpin Malaysia bagus maa...rajin sedekah tulang & bangkai babi kat anjing2 BPN yg melutut terjelir lidah meleleh air liur menagih elaun bulanan...al maklum lahir dari perut subsidi..

hujung bulan ni, berkumpul la segerombolan anjing BPN di sebuah restoran mamak di Lembah Klang dgn mulut ternganga menadah tulang...

pemimpin 1FakapMalaysia pemurah bhai..kih kih kih....

Jebat said...

hahaha Malin. ko terlalu taksub kpd manusia la. ko anggap TGHH tuh cam dewa yg berkuasa lak. igt! ALLAH YG MAHA BERKUASA. bukan manusia.

biol nyer Malin. wat malu owg gganu jer. patut r satu malaysia benci pas gganu. keh..keh..keh.. (gelak style Jefffy).

kepunden said...

Idup lagi ko malin..

tunsaban said...

bersabor lah,kan umno tengah pakai raja raja buat isu.konon pertahan raja raja,teruskan menulis.kita kat sana nanti sama sahaja.tak ada tempat yang istimewa kecuali beribadat dan bersih segala dosa.
adam tak lupa.......

DaKMuO said...

Salam..

Free Untuk Anda..

http://klik.sinilah.com
http://club.frenzyfm.my

Exchange Link & Tingkatkan Traffic.

http://frenzyfm.my/exchange

Trimas!

RaiKoneN said...

assalamualaium.
saya rasa x perlulah kita layan terbitan2 berita begini.. saya sebagai melayu rasa terhina dengan kenyataan begini..
mungkin penulis blog nie bukan bangsa melayu kot.. kalau encik rasa berpayungkan lee kuen yew lebih baik .. apalah susahnya encik pergi sahaja menukar kerakyatan mungkin tidak sukar jika encik ini seorang yg berpengetahuan...

p/s : saya bangga menjadi anak melayu, saya bangga menjadi anak malaysia

sapeq said...

korg sume mmg bagos!!!gelakkan org sdiri..pasti korg byk menyumbang untuk negara