Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 5, 2010

Tamatkanlah riwayat org tak berguna tuh..

Oleh : AdukaTaruna

Emosi sungguh gua kalau bab nih. Tak salah gua, undang2 tempat asal gua dulu, kat Moscow, kalau orang tu koma atau dah memang mampos kecuali nadi jer berdenyut2, ada peruntukan undang2 di mana dia boleh dimatikan. Kat Malaysia nih tak tau la gua.

Dari menyeksa diri sendiri dan ramai pihak, lebih baik mampos. Selagi dia macam mayat idop camtuh, banyak pihak susah. Kita plak kena bayar kos ubat dia, duduk wad biasa tak nak plak tuh. Kita plak kena fokus kat dia. Ah.. payah. Suruh jer memana yang terer tuh, buang ilmu2 saka-maka mamat tuh. Mesti cepat mati punya tuh. Settle masalah.

Kos ubat dia yang lebih2 tu, bayar bil streamyx gua lagi bagos.

4 comments:

CgLyn said...

Tak kan cakap macam tu kalau orang itu orang yang sangat kita kasihi.

Anonymous said...

Siapa mayat hidup tu? Nasha ke?

atau sultan kelantan?

atau Hassan Ali?

korekkorek said...

napa tak berani sebut ke, lu ni penakut le untaruna. cakap le ni berkias kias species melayu gak lu ni. tak akn kawin dgn rakyat dia lu jadi bacul atau dah tukar jadi pondan tua

yb said...

Salam. Gua sebenarnya x faham langsung, apa yang mamat ni perjuangkan. Semua yang duk kat atas lu nak "condemn". Lu fikir lah sendiri bai!. Gua dulu sorang pekerja, x pernah abis salahkan bos. Macam gua ni betul sangat. Tapi sekarang gua ada firma sendiri, dan gua dapat dengar, banyak yang gua buat salah dan dibetulkan oleh staff gua. JAdi, MORAL OF THE STORY: kita x kan pernah rasa betul dengan apa yang orang buat. Pasal Kita sentiasa rasakan kita ni betul. WAlau sebenarnya kita pun memang banyak x betul dari betul. Jadi, untuk Mangkuk hayun macam lu ni, yang nak cari publisiti murah bagi mengatasi SULTAN dan MENTERI, gua faham. Ini lah cara lu. MASUK BAKUL ANGKAT SENDIRI. Tapi lu mesti fikir, Lu nanti kalau dah mati x boleh gali kubur sendiri. Gua anak jati JOHOR memang bingit dengan orang macam lu ni. Gua komen ancaman, nanti x leh siar plak, lu tunggu je la hari lu. Sampai masa lu rasa lah kena tempeleng ngan gua. Lu ada duit, buat blok org sedekah, gua pun ada duit gak. Apa pun lu memang SAMPAH, Lu Tunggu je la bai! Lu tunggu nasib lu. Gua X mungkin dan x akan pernah bersedia memaafkan lu. Kerana Lu Hina Sultan yang gua hormati dan menjadikan negeri JOHOR sampai berjaya hari ini. Ingat menteri hanya bertanggungjawab setelah BRITISH. tapi sebelum tu, Sultan Gua yang jadikan johor ni berjaya dan disegani. LU INGAT 2. Lu Sedar x, lu ni spesis YAHUDI, Hitler dia kutuk, tapi BMW dia pakai dan banggakan. Padahal Hitler yang asaskan kewujudan BMW tu. Jadi Lu Fikir sendiri. Lu duk LOKAP nanti, kerajaan yang lu Hina ni jugak yang bagi lu makan. Lu sedar ke tidak? Gua Beritau lu ni BABI. DASAR MANUSIA X TAU DI UNTUNG?