Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 22, 2010

Dugong Darat dah jadi orang kayo!!

Oleh : AdukaTaruna

Semalam Dugong Darat kol gua. Nak nak sponsor RM 20 000 untuk Projek Langgar 2010. Gile. 20 ribu tu bhai.

"Mana lu dapat duit banyak ni Dugong?"

"Ader la.. Lu hambek jer."

 "Lu jangan memain bhai. Ntah mana lu rompak. Mampos gua. Ni nak langgar Hadi ni bhai. Daulat ulama tu gedabak tu. Jangan memain. Mampos gua nantih."

"Lu ni selalu sangka buruk kat gua la..." Dugong sound majuk dengan gua.

"Yerla.. yerla. Gua terima."

Gua maleh tangkap leleh sedih2 nih. Gua cakap jer gua terima sponsor Dugong. Tapi gua siasat. Rupa2nya, memang benar Dugong skang dah jadik kayo!!!!

Nombor Camry Nizar yang terbalik naik 3rd prize kat Magnum ma.. Tionaseng punya Dugong! Ntah berapa la dia tikam nih.





4 comments:

kulatlapok said...

peh memnag dah tahi judi apo si dugong darat tu. sampai no plat kereta nizar pun dia ingat..harammm

maLin said...

nko ni rabun ke buta? no Nizar tu 8851..no 3rd prize tu 8351...belum langgar dah rabun..elok nko langgar tiang lampu atau lembu kerbau je beb...

alfaberlian said...

maLin

betui la no tu 8851 sebab terbalik DSN pandu seorang dan ada tiga lagi tempat kosong jadi 8351. 3rd prise tu kira berduit le

Anonymous said...

Alamak 2703 tu nombor kereta lama aku...

Apa pasal kau tak cakap no ni nak keluar? He he..