Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 21, 2010

Nazree gerak masuk PKR?

Oleh : AdukaTaruna

Tadi gua panggil jin gua. Nak tanya pasal Nazree masuk PKR nih.

"Bos.. Nazree ni gua tak percaya la bos."

"Pasai apa?" Gua try cakap loghat Kapunden.

"Pasai Nazree ni trojan horse Ezam." Jin gua pun terpengaruh dengan loghat gua.

"So, pada hang, lagu mana la ni?"

"Pada cheq, Ezam menggunakan Nazree untuk menyerang Anwar. Mendedahkan true color Anwar. Sempena kes Anwar kat mahkamah nih."

"Lagu mana tu?"

"Dulu Ezam banyak kali cabar Anwar suruh Anwar atau mana-mana keluarga Anwar menyerang Ezam. Dan Ezam akan dedahkan aib Anwar. Jangan sampai saya pun bersumpah. Dan kita lihat keluarga Anwar terus membisu terhadap Ezam ketika trend rakyat membelasah Ezam ketika itu."

"So?"

"So, dengan Nazree yang menjolok Ezam guna pentas PKR, Ezam akan dapat glamer dan publisiti dan icon hero dari UMNO. Ezam akan dedahkan aib Anwar nantih. Lu tengok la bos.. kalau lu tak caya."

5 comments:

Anonymous said...

cam kat peghak gak...masuk seekor dlm pkr semua gumbira...pahtu perak tumbang...

ke neh pn tanda selangor mau tumbang..

-orgbangi-

Hasan Albana said...

jgn terima biar dia msk umno, sbb dia nak cari bahan nak hentam pr

kepunden said...

Aloo looo...
Manjanya Jin lu AT..
Siap cheq2 lagi..
Meluat aku dengaq.. uweeeek..
La biaq pi la samdol nak masuk UMNO ka, apa ka..
Dia bukan kemaih sngat pon..

..cheq...

AdukaTaruna said...

cheq tu bahasa manja ke? wakakaka... tetiba plak gua rasa geli..

kepunden said...

Ha la..
Cam anak ckp ngan mak jer..
"cheq nak neneng(susu)"
wakakakakaka....