Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 19, 2010

Keputusan kes Hasan Ali minggu lagi satu depan - Lembaga Disiplin.

Sumber : Agensi Berita FAKAP

Melalui Tuan Ibrahim Tuan Man, pada minggu lepas, Lembaga Disiplin PAS menjanjikan keputusan kes Hasan Ali akan diumumkan minggu depan (minggu ini). Tetapi ketika Agensi Berita FAKAP menghubungi Tuan Ibrahim Tuan Man, beliau berkata :

"Memang benar. Saya mengatakan kes Hasan Ali akan diumumkan minggu depan. Tapi ada saya bagitau tahunnya? Takder kan. Ha? Ha? Takde kan? So, tunggu jer lah."

16 comments:

FaridShah said...

tunggu punya tunggu..
tunggu punya tunggu..
tunggu punya tunggu..

hangpa tunggu laa..depa peduli apa.

nak mengundi nnt, depa mai minta tolong kat hangpa utk undi depa..

mampuih pi.

gayasopan said...

klo ckp mngu dpn pd hari ni.
mksdnye 1mngu dr skrg.
mcm mn la matematik ko,
mngu dpn,leh pd tahun yg
bbeza

yat said...

gua memang lain politik nfgan lu, tapi dalam bab ni gua rasa lu buat lwak class siut!!!! hahaha

ada gak bau2 bacang UMNO cara PAS handle kes displin, ye lah, dah nama DNA melayu tu, lembab jek la...

kepunden said...

Minggu depan, apabila selepas seminggu dari minggu pada tahun depan yang selepas tahun hadapan...
Korang kire le sampaii dpt tarikh nyer...

Anonymous said...

-mmg pndai TITM nie brbahasa..disebutkannye minggu depan, bkn die ckp 1 mggu dr tarikh yg diumumkan..3 mggu lg pun dikategorikan sbg 'mggu depan',35 mggu lg pun sama gak ngan 'mggu depan',hatta 300 mggu lg pun msih trgolong dlm 'mggu depan'..nk ckp TITM nie menipu?..ish,x mungkin ulama menipu,lgplak btul la ape yg dicakap tue,'MINGGU DEPAN'..

-kesudahannye, dua2 x disabitkan brslah, cuma bg amaran je sbb nie prtama kali wat kslahan..hujahnye , "sedangkan nabi pun ampunkan umat"..

-zargus-

Anonymous said...

hahaha....

zargus..... pandai la berbelit cakap... abis tu pengundi ni tak pandai ke nak pangkah sapa dalam PRU nanti...... kita tengok la sapa lebih pandai nanti....

-abanghensem

MaLin-0ri said...

Lu nak pangkah sape Lu punya hal. satu hal kena ingat setiap perbuatan akan dihadapkan ke mahkamah Allah nanti. Lu pecaya ke tarak pecaya ke mende ini PASti berlaku. masa ni bolehla eKsen tunjuk Lu pandai. huhuhu

Anonymous said...

hahahahahahaha...

yer setiap perbuatan dihadap ke mahkamah Allah SWT.... kalau menipu ni camne plak.... ke sebab ada lesen ulama menipu ni di halakan plak....

p/s : oiii MaLin-Ori lu sampai ari ni wa tunggu jawapan dari lu pasal bakar gereja tu.... ni satu lagi persoalan lu kena jawab ni....

-abanghensem

Anonymous said...

-Abghensem, kire wa bole jd ahli poltik ar nie?..hahahaha..

-zargus-

CgLyn said...

tak kisah lah pasal Hassan Ali tu. Ni tengah risau pasal COLA dan elaun perumahan nak dikurangkan.

kepunden said...

zargus...
Lu kene + janji kosong + tipu mau banyak + cakap pandai + wat kroni + wat muke poyo + klu bleh banyakkan bagi duit + loya buruk + kutuk lawan - fitnah....
Grenti leh jadi calon...
hu hu

kepunden said...

CgLyn...
Gua nak bagi lu kire sikit arini..
Gaji pokok : RM800
Alaun kadatangan : RM60 (klu attnd. full)
Alaun kenderaan : RM50
Over time : RM 5.8/jam (Max. 80jam)

deduct:
Ansuran Umah: RM 230 (kos Rendah)
Keta : RM 432 (wira 2nd hand)
Susu + Pampers Anok2: RM280
Barang Umah : RM200
etc.: Sakit demam + baju anok2 + makan kt tmpat kejer + belanja sekolah(yuran pekebende pon tak tau)

Gua rase lu dh patut ber syukur la...
Ni belum kire yg basic baru RM500...

Lu Pikir ler...

Note: Masih boleh hidup & makan, tak der lagi kebulur)

MaLin-0ri said...

semua kena hadap ke mahkamah Allah samada menipu ke fitnah ke mereka2 cerita ke tak kira, masa nih gelakla kuat2 huhuhu.
huh pasai bakar gereja? islam dah lama melarang bakar gereja baik waktu aman mau pun waktu perang tak boley sama sekali. dlm hadith nabi saw antara lain (diwaktu peperangan) bermaksud jgn kamu membunuh kanak2, perempuan2, org2 tua, merosakkan tanaman dan rumah2 ibadat (masjid, biara,gereja dsbnya)

Anonymous said...

-kepunden, pakej yg lu bg tue mcm kna msuk umngok jer..hahaha..

-cglyn, wa arap yg psal potongan tue cume khabar angin je la..kalo x sakit arr..tp bg pndapat wa, kakitgn krajaan yg sokong umngok mesti diorang suke, mayb time nie diorang nk blas jasa2 umngok yg tak trhingga byknye tue..pasnie kakitgn krajaan yg sokong umngok, kalu korang lapar, anak2 korang merengek nk mkn, pesan kat diorang, 'nak, ttup mata tue pastu byangkan klcc, litar sepang, putrajya, tajaan f1, beli senjata2 bodoh tentera , duit petronas yg bratus bilion hilang tnpa diaudit, gerenti kamu akan kekenyangan smbil trsenyum"..

-zargus-

Anonymous said...

Islam dah lama larang bakar gereja..... tapi bila ada orang bakar gereja lu sokong plak.... kononnya gereja tu ramai dah murtad orang islam .... tapi bila wa tanya pendirian lu kalau orang bukan Islam bakar masjid lu diam membisu.... lu pakai hadith n nas dari mana ni bro.... lu cakap banyak berbelit² la.... ari tu lu suruh orang mencegah... tapi lu ambik pendekatan berubat jer.....

-abanghensem

MaLin-0ri said...

Lu tak kenai org ke bang? Lu ckp dgn sape? cit!