Skip to main content

Kelantan panggil semula Halim

PENJAGA gol veteran, Halim Napi dipanggil semula oleh pasukan Kelantan, selepas kali terakhir beraksi di final Piala Malaysia November lalu, dan bakal diturunkan apabila menentang Johor FC malam ini.

Pemain berusia 38 tahun yang mewarnai liga tempatan dengan aksinya di dalam dan luar padang, disenaraikan semula oleh Red Warriors selepas pengurusan mengambil keputusan merehatkan Syed Adney Syed Hussein atas persembahan kurang meyakinkan dalam kekalahan 0-1 kepada Kedah.

Sebelum ini, Halim disenaraikan sebagai jurulatih penjaga gol dan keputusan terbaru itu menyaksikan Kelantan memiliki empat penjaga gol termasuk Mohd Shahrizan Ismail dan Khairul Fahmi Che Mat. Tugas Halim pula kini diambil alih penolongnya, Hamid Ramli.
Gelabah puyuh la Red Worrior nih. Baru kes silap keeper Kelantan hari tu dah ambil tindakan panggil semula Halim Napi. Kan ke ada 2 lagi keeper simpanan. Takan tak cukup kreteria kot nak serap as 1st eleven.

Bukan masalah tak boleh panggil Halim Napi, tapi nampak sangat kelam-kabutnya bila dari jurulatih terus ambil jadi pemain. Macam terdesak sangat. Keeper Manu tahap kampung si Fooster tu pun lagi teruk dari Syed, tapi Man U tak gelabah puyuh buat tindakan yang dilihat terdesak. Reputasi kena jaga. Kena dilihat cool.

Bila manjang tahap kampung jer, baru Kuzcak ambil alih keeper no 2.

Comments

  1. -hahaha, bgus2 wa mmg minat gile halim napi nie, gedebe beb..muke garang gile..kalo striker nk one by one ngan die mmg ketaq lutut..

    -wa rase keeper smpanan yg nk mngantikan syed tue pun 2 kali 5 gak, lbih brisiko so elok amik jer halim napi, in case kalu halim injured bru la gntikan ngan budak2 bru nk up tue..

    -zargus-

    ReplyDelete
  2. yg gua marah.. apsal dia tak panggil abang hensem? Abang hensem pun hensem macam syed gak bhai. Hahaha..

    Halim Napi gile tak ensem la. Buat goyang striker lawan jer.

    ReplyDelete
  3. alah si sathia dah koutim ngan wa dah... tapi wa cakap ambik alim la.... bagi panas liga dulu.... pastu kasi balik kat syed tu... si syed tu tak tau lagi camne sikap ore klate ni... biar dia paham btol² baru bleh main balik..... lawan johor fc ni komfem kelantan dapat 3 mata.... tahun ni red warriors dapat genggam 3 piala..... hahahahahaha.....

    -abanghensem

    ReplyDelete
  4. cakap ngan sathia tu... keeper buleh lepaskan 900 gol kalau striker buleh sumbat 901 satu gol...

    striker dia bangang tak reti sombat gol... sampai ke mampus tak menang... paling kuat seri, tidak.. kalah lagi... kehkehkeh...

    ReplyDelete
  5. Kelantan Kecoh nak mampos.....
    Bila Menang bangga diri..
    x pe tapi ngutok2 hina2 yang kaloh... natang nguh..
    bilo kaloh mule la nak rosakkan harta bende.. tebalikkan kete org.. gilo gapo gitu..
    huh

    ~ganuGurl~

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.