Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 23, 2010

Kelantan panggil semula Halim

PENJAGA gol veteran, Halim Napi dipanggil semula oleh pasukan Kelantan, selepas kali terakhir beraksi di final Piala Malaysia November lalu, dan bakal diturunkan apabila menentang Johor FC malam ini.

Pemain berusia 38 tahun yang mewarnai liga tempatan dengan aksinya di dalam dan luar padang, disenaraikan semula oleh Red Warriors selepas pengurusan mengambil keputusan merehatkan Syed Adney Syed Hussein atas persembahan kurang meyakinkan dalam kekalahan 0-1 kepada Kedah.

Sebelum ini, Halim disenaraikan sebagai jurulatih penjaga gol dan keputusan terbaru itu menyaksikan Kelantan memiliki empat penjaga gol termasuk Mohd Shahrizan Ismail dan Khairul Fahmi Che Mat. Tugas Halim pula kini diambil alih penolongnya, Hamid Ramli.
Gelabah puyuh la Red Worrior nih. Baru kes silap keeper Kelantan hari tu dah ambil tindakan panggil semula Halim Napi. Kan ke ada 2 lagi keeper simpanan. Takan tak cukup kreteria kot nak serap as 1st eleven.

Bukan masalah tak boleh panggil Halim Napi, tapi nampak sangat kelam-kabutnya bila dari jurulatih terus ambil jadi pemain. Macam terdesak sangat. Keeper Manu tahap kampung si Fooster tu pun lagi teruk dari Syed, tapi Man U tak gelabah puyuh buat tindakan yang dilihat terdesak. Reputasi kena jaga. Kena dilihat cool.

Bila manjang tahap kampung jer, baru Kuzcak ambil alih keeper no 2.

5 comments:

Anonymous said...

-hahaha, bgus2 wa mmg minat gile halim napi nie, gedebe beb..muke garang gile..kalo striker nk one by one ngan die mmg ketaq lutut..

-wa rase keeper smpanan yg nk mngantikan syed tue pun 2 kali 5 gak, lbih brisiko so elok amik jer halim napi, in case kalu halim injured bru la gntikan ngan budak2 bru nk up tue..

-zargus-

AdukaTaruna said...

yg gua marah.. apsal dia tak panggil abang hensem? Abang hensem pun hensem macam syed gak bhai. Hahaha..

Halim Napi gile tak ensem la. Buat goyang striker lawan jer.

Anonymous said...

alah si sathia dah koutim ngan wa dah... tapi wa cakap ambik alim la.... bagi panas liga dulu.... pastu kasi balik kat syed tu... si syed tu tak tau lagi camne sikap ore klate ni... biar dia paham btol² baru bleh main balik..... lawan johor fc ni komfem kelantan dapat 3 mata.... tahun ni red warriors dapat genggam 3 piala..... hahahahahaha.....

-abanghensem

Anonymous said...

cakap ngan sathia tu... keeper buleh lepaskan 900 gol kalau striker buleh sumbat 901 satu gol...

striker dia bangang tak reti sombat gol... sampai ke mampus tak menang... paling kuat seri, tidak.. kalah lagi... kehkehkeh...

Anonymous said...

Kelantan Kecoh nak mampos.....
Bila Menang bangga diri..
x pe tapi ngutok2 hina2 yang kaloh... natang nguh..
bilo kaloh mule la nak rosakkan harta bende.. tebalikkan kete org.. gilo gapo gitu..
huh

~ganuGurl~