Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 5, 2010

Gua ramal Raja Lawak musim nih kurang best.

Oleh : AdukaTaruna

Sebab apa? Sebab Aflin Shauki 'pengetua' dia. Bukan gua tak suka Aflin, tapi pemerhatian gua mendapati Aflin ni jenis ujikaji. Dia jenis mamat eksperimen. Mesti lain punya.

So, hasilnya, di antara muncul satu Raja Lawak yang bombastik, lain dari kebiasaan atau pun merudum hilang punca. Dari analisis gua, kebanyakan eksperimen yang dia hasilkan merudum. Dari 10 eksperimen dia, 2 jer berjaya. Itu pun tidak mencecah tahap fenomena baru.

Kesimpulannya, gua meramalkan, Raja Lawak hasil eksperimen Aflin dari segi pemilihan calon, sampai ke konsep yang dicubanya akan mendatangkan hasil yang kurang best. Namun, gua puji semangat dan naluri eksperimen dia.

6 comments:

CgLyn said...

Biasanya buah tangan Afdlin best (walaupun peserta RL musim ni kurang best). Cthnya, lakonan Awie dalam filem Afdlin jadi best berbanding dalam filem Yusuf Haslam.

Kamal Sanusi said...

Aku setuju dengan ramalan Raja Lawak musinni kureng best.

Ini kerana, lawak yang dibuat oleh para menteri, YB (MP dan ADUN), peguam negara dan yg sekasta dengan mereka lagi "best"...

Kah kah kah!!!...

czackPY said...

LU MASUK LAH BOLEH JADI RAJA LAWAK BLOGGER

abang botak said...

Harith Iskandar lebey natural lawak dia..

elok amek harith jadik principal.

afdlin biasa-biasa jer...

terry bogart said...

aku cadangkan.. pak cik din beramboi je jadi pserta..mamat tu lagi 'best'....ha3

Anonymous said...

oiiii.... ambik putera shazlan la best....

-abanghensem