Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Dec 5, 2009

Sori beb. Gua bz la ari nih..

Oleh : AdukaTaruna

Malam kang la gua apdet... malam semalam, gua dgn pendi ikot Dayat. Ada sket program fizikal. Dayat kena kat idung, gua kena kat peha. Pendi pergi tandas pun ajak orang teman. Macam Hasan Ali.. potong la woi.. kah kah kah..

Malam kang insyaallah, gua apdet.. kalau gua takder malam kang bermakna gua tengah berebut kutip duit yang berterabur dari pecah perot Najib la. Ngeee......

6 comments:

Anonymous said...

-err,perut najib ke perut big mama?..ngeee..

-zargus-

Anonymous said...

aku ingat kan hang nak pi mampuihh..

Anonymous said...

tu pun nak g tau ke..
orang tak heran la bro..
banyak lagi blog lain ada..xkesah pun..

sikit2 nak post entry..
org lain pun busy, xde la nak gtau setiap kali busy..

nampak sangat nak promote blog ni..wahaha

Aduka Duda said...

Lu sudah kecut dengan projet langgar hadi ke?

org jadi blogger lu nak jadi blogger, tapi lu malas....

mana janji lu dgn wa di bagan Pinang dulu, bila mau settle?

Aduka Duda said...

Lu sudah kecut dengan projet langgar hadi ke?

org jadi blogger lu nak jadi blogger, tapi lu malas....

mana janji lu dgn wa di bagan Pinang dulu, bila mau settle?

Anonymous said...

Woi biar la AT nak tulis ape pun... ni blog dia... yang hangpa baca sapa suruh... pi buat blog sendiri la woi...!!!!