Skip to main content

Pendedahan penting Ketua Pemuda PAS esok!

Oleh : AdukaTaruna

Gua kembali lagi beb. Tapi masih dalam mode cuti. Haha. Gua sampai Seremban insyaallah Ahad. Kiranya minggu depan gua on balik blog gua.

Gua imbas balik tentang ketua Pemuda PAS yang sangat-sangat very-very memperjuangkan hak-hak wanita. Ingat tak pasal skandal kawin secara gelap calon BN dulu? Esok, kita nantikan pendedahan penting demi maruah dan hak wanita muslim yang diperjuangkan Ketua Pemuda PAS.

Salah sekor VIP PAS kantoi kawin sindiket. Di bawah organisasi pemuda.

Gua tabik Tantawi. Ingat Tantawi, ingat skandal seks.

Comments

  1. Aduka

    Kenapa tak call Pak Din? Kalau masih di sini pls call kalau ada kelapangan.

    ReplyDelete
  2. -waahh, lu cuti2 malaysia yerk?..ktagih daun ketum ar ngan lu punye artikel..hehehe..

    -skandal kawin tue, skadar nk mnghangatkan persepsi,wa rase salehudin ayubi..name tue ar yg sering timbul kt blog2 umngok..

    -zargus-

    ReplyDelete
  3. dio segon la tu uncle...hehehe..maklum la, dio bujang teruno laie...auw! kuang 3x

    Coti lain tawun pun boleh la AT...dodah la lokas skandal kawin/seks pemimpin PAS durjana tu, jang woii...lambat-2 kang basi lak cito tu...hehehe

    tapi ingat Presiden kato apo hari tu? Jgn blogger sebar cerita fitnah walaupun maklumat tu betul..hehehe

    ReplyDelete
  4. pakdin.. nanti den kol.. memalm bute nih kredit habes. ngeeee...

    sori tak pasan email. lupa check

    ReplyDelete
  5. memalam kredit abis?
    lu jgn kencing bro...hahaha

    ckp je lah,
    ada hal lain yg penting...haha

    ReplyDelete
  6. salah tu ikhqoi..tp Ketua Penerangan Pemuda PAS Kelantan....

    http://malaysiakini.com/news/120368

    ~KOPI JANDA

    ReplyDelete
  7. saspek ah
    letak jawatan tu
    camni la.jaga kualiti gerakan Islam

    ReplyDelete
  8. bukan sonang jd pemimpin ni..
    mcm AT kata
    nak korek idung pon tarak bebas...haha

    ReplyDelete
  9. woi ngah amcam dpt kerang bulu??sedap??

    ahmad_garang

    ReplyDelete
  10. Firman Allah SWT: “Dan siapakah lagi yang lebih indah cakapnya termasuklah lisannya daripada orang yang menyeru kepada agama Allah juga beramal dengan amalan yang soleh seraya menegaskan sesungguhnya saya termasuk dikalangan orang-orang menyedari Islam adalah sebenarnya.”

    Marilah kita menghayati apa yang disabdakan oleh Allah SWT, “Jihad yang paling afdhal adalah berkata benar dihadapan pemerintah yang zalim”. Jadikan ICT ini senjata untuk jihad menulis dan menerang, menyuruh kepada yang baik dan mencegah kemungkaran.

    Dan sabda Rasulullah SAW: “Barangsiapa yang menunjukkan satu jalan yang baik lalu orang mengikut jalan itu, dia akan mendapat pahala kerana menjalankan tugasnya dan dia mendapat pahala selagi ada orang yang mengikutnya sehingga hari kiamat.

    Dan barangsiapa yang menunjukkan jalan yang buruk,maka dia berdosa kerana melakukan kerja itu dan menerima tanggungjawab dosa yang sama dengan orang yang mengikutnya sehingga hari kiamat.

    Rasulullah SAW melawat neraka dan dilihat mereka yang diseksa dalam neraka itu, orang yang berzina dan memakan riba’ dan menyebarkan maklumat yang buruk sehingga perbohongan itu tersebar dengan luas, apatah lagi maklumat itu menjadi fitnah.

    Dilihat seorang yang disangkut dengan penyangkut besi didagunya menembusi pipi dan mata diseksa didalam neraka, bila ditanya siapa itu, itulah penyebar maklumat bohong diseluruh pelusuk.

    Benarlah keadaan yang digambarkan oleh Rasulullah saw “Akan berlaku di akhir zaman keadaan yang celaru, orang amanah dikatakan khianat, orang khianat dikatakan amanah, orang benar dikatakan bohong dan orang bohong dikatakan benar”.

    Wallahu'alam.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.