Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Nov 6, 2009

Terkini : Prof Aziz Bari jatuh hukum murtad - Ketua Dewan Ulama



Dewan Ulama telah bermuzakarah di tempat yang dirahsiakan (ala2 JK Displin PAS), yang dianggotai oleh anggota yang dirahsiakan (ala2 JK Displin PAS). Dengan ini, Dewan Ulama memutuskan Prof Aziz Bari tidak lagi beragama Islam. Dia telah tergelincir akidahnya sebagai muslim kerana mengkritik ijtihad pewaris nabi yang berstatus 2 pahala.




................................
(Al-AdukaTaruni)

Ketua Dewan Ulama

15 comments:

Xenan said...

oi!

Hang tak niaga ka hari ni?

Anonymous said...

Aku memang suka tulisan hang tapi kalau bab sampai murtad ini jangan buat cerita AT. Seram bulu roma aku, AT tulis cerita lain lah boleh?

Anonymous said...

fakap mak lu la AT

Anonymous said...

HAHAHA at wat gempak... hahaha.... tibai jangan tak tibai, tulisan at adalah ala 2 satira, hope yg baca faham2 ayam sudey... tak perlu amik serius

Anonymous said...

Menatang laknak ni nak buat fitnah lagi, bila lah nak mampus, biar cepat masuk neraka.

Anonymous said...

Menatang laknak ni nak buat fitnah lagi, bila lah nak mampus, biar cepat masuk neraka.

Anonymous said...

masa hang tulis ni,tengah lalok ke?aku pun tak tahu nak bandingkan kau dengan apa.tak da didlm dunia ni sejahat hang.

Anonymous said...

jangan suka buat fitnah kelak memakan diri sendiri.

Anonymous said...

gua ingat lu bleh lantik aziz bari jadi mursyidul am bagi kempen langgar hadi lu aduka..

Anonymous said...

Ketua Pemuda PAS pun dah melalut oii! patut lepas bawak mic kat mustapa terus sekeh kepala Ketua Pemuda dengan Mic (jangan lupa buang span kat kepala mic tu dulu!)

Taliban said...

wa rasa ada org terlupa nak paste kat N3 baru lu ni.wa tolong sikitla...


"ADUKA TERUNA,hang kalau jahil sekalipun,jgn lah terang2 tunjuk dkt org,buat malu hang dan keluarga hang saja.Kalau hang tak reti dgn adab dan cara org agama berhujah dgn dalil dan ilmu,lebih baik hang duk diam,jgn duk tulis,mengata,maki hamun alim ulamak.Org bukan islam jer yg tak hormat dan memuliakan ulamak.Hang aku taktau lah.."

ahaks!

Affan said...

Aduka,
ko ni pehal?
mamai ke?

dlm video tu takde pun pasal dia balun PAS ke kate pape pasai pewaris nabi.

sekali lagi,mamai ke apa hang ni.pi basuh muka nuh.IstigfaR pastu taubat.

aku lempang kang.sekali lg ko cakap pasal dewan ulama'tanpa asas.aku cari hang.bunuh tau!
ngaji biar abis!

hussin said...

panel lembaga tatatertib:

1. tn ibrahim tn man
2. dr supian, ukm
3. yb taulan rasul
4. ust mohd baqi, phg

sesiapa boleh confirmkan?

candidate no 2 adalah salah seorang ahli dlm pgs pusat. maknanya orang stopa la. depa ingat, bila tengok ukm, dia ni tak dak side laa...

Anonymous said...

Jang...ko meraban pasal tak kena jemput ke seminar ko, tak pun tiket nogori langgar kelantan dah abih..???

Mamai....menyindir dalam merapu....sesat, sesat....

Apo kono jang....

Hanz_Azdi said...

hehe..lawak!
serius..tapi kalau ikut cerita tamadun Islam spt. Umaiyyah memang ada pemerintah akan tangkap orang cam Aziz Bari ni...nasib baik PAS-biarlah-tak-menang,-asal-Islam-menang belum pegang polis & KDN dll...hehe