Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Nov 30, 2009

Siapakah pujaan Utusan Malaysia pada saat ini?

Oleh : AdukaTaruna

Meh gua bagi list. Kalau gua bagi jelas, ramai gak yang tolak. Kita guna Ostad Fadhil punya jelas. Nak tgk kedudukan kita, tgk kedudukan musuh. Kalau musuh sokong kita, puja kita, menyebelahi kita, maka, pempaham la yer.

Pengundi itu yang patut faham. Yang batang hidung tak perlu diharapkan mereka paham. Memang mustahil mereka nak rendah diri untuk faham. Ulama ma.... Tak caya? Lu orang tak caya ulama2 ni terlalu barua untuk detect kelemahan sendiri?

Paling tidak Utusan Malaysia , memandangkan Utusan Malaysia mempunyai minat tinggi untuk menyiarkan artikel saya mutaakhir ini . - Tantawi

Lu tengok la. Klik link tu untuk faham dgn lebih lanjut. Dia tahu Utusan suka dia, tapi dia tak tahu mengapa Utusan suka dia. Dari kecik mak dia antor belajar tinggi-tinggi, tapi terlupa. Keldai kalau sumbat dengan kitab banyak2, kekal dia sebagai keldai. Spesis keldai akan kekal sebagai keldai. Pembolehubahnya spesis, bukan sijil sarjana. Bangang beb. Belajar tinggi-tinggi, bodoh melantun-lantun.

Macam makcik Melayu yang tahu ada orang jahat suka ikut dia sejak akhir2 ni. Tapi tak tahu sebabnya ialah dia pakai barang kemas secara keterlaluan. Spesis bangang, camtu la. Ok gua list dulu. Nanti lu tambah mana2 yang tinggal.

Pujaan Utusan Malaysia / Parpu Kari / MyKMU pada saat ini.




1. Hadi Awang
2. Harun Taib
3. Nasharudin Mat Isa
4. Hasan Ali
5. Tantawi
6. Nik Abduh
7. Mustapa Ali
8.
9.
10.

PAS Terengganu punya stendet IQ sangat rendah. Sampai tahap Puteri UMNO boleh masuk campur nak puji2, laga2. Adoiiyaii..



Haaaaa...... kalau tak nampak lagi gua tak tahu la nak cakap apa.

1. Lu bayangkan tahap Puteri UMNO masuk campur puji Nik Aziz.
2. Lu bayangkan tahap Puteri UMNO masuk campur puji Nizar.
3. Lu bayangkan tahap Puteri UMNO masuk campur puji Ustaz Azizan.
4. Lu bayangkan tahap Puteri UMNO masuk campur puji Husam, Anwar, Lim Guan Eng.

Deyy... lu sedar ke tak tahap Puteri UMNO ni macamana inteleknya? Kalah dah sampai orang bodoh pun berani untuk cuba memperbodohkan satu golongan; maka; lu sendiri fikir tahap bodoh golongan berkenaan.

Sedar ke tak ni? Haha... wala' jer la.

15 comments:

kapt_shiqaqi said...

eloo tamby, kalo pujian PU3 umnO eko ambik port/ambik kira dlm tulisan eko maka tahulah diri eko level mana sgt la ilmu yg eko ada hahaha

Anonymous said...

wahaha anjing Pas Ganu dah mula menyalak tu woii...
kena batang idung sendiri la katakan..wahahaha.....

kapt_shiqaqi said...

anjing PU3 umnO menyalak manja pon eko dah terkangkang-kangkang ulas apohelnya jang? tu blom husam campak tulang lg. aku ada tulang kambing boer eko mauka kahkah!

Anonymous said...

serendah2 intelek putri umno nih, rendah lagi intelek katp shiqaqi nih.

tak nampak lagi ke kapt SHITaqi?

serius ke kau ni bodoh ya amat?

kah kah kah

hadoi la.. baik amik vitamin bnyk2 yer kapt SHITaqi...

Anonymous said...

anony 1.43, lu jgn marah Kapten tu..
al maklum la Kapten segala anjing Pas Ganu merangkap anjing UG....
hujjah Aduka tak pernah dijawabnya...
anjing takde telur kot..
wahahahaha......

kapt_shiqaqi said...

aku pun heran level anjing kurap bila dengor salakan PU3 umnO pun udoh tergoda..HAHAHA

Anonymous said...

pu3 umno 2 anjing bn...

pas 2 anjing dap & pkr...

sm aje la korg...

Anonymous said...

Kapt_Anjing,
yg tergoda dgn salakan PU3 Umno tue ialah Ketua Pemuda Pas, mamat Tantawi tu........

kapt_shiqaqi said...

wahai anjing kurap , anjing liar dan sejenis dgnnya, (sambil campak seketoi tulang kambing jamnapuri)dgr sini baik2. jgn kamu rasa galak dan biang bila mendengar salakan pu3 umnO itu meskipun pd halwa telinga kamu terasa merdu dan manja walaupon dlm keadaan kamu biang sgt pon tahanla gelora serakah kamu tuh yek. takkan la anjing kurap nak bersemukah dgn pu3 umnO plak? sedarla diri tu kan. hehehe.

Anonymous said...

hanya anjing yg melayan spesis anjing.....

kah kah bodoh sungguh kapt-shiqaqi.. sanggup turun ke level hina utk menegakkan bulu ketiak keriting yg basah......

dunia menyaksikan kapt shiqaqi jadi anjing demi melayan spesis yg didakwanya anjing.....

level lu level anjing bhai.....
kalau org cerdik tak layannya provokasi macam tu..tp dah dasar anjing Ganu nak buek camano jang oiii.....

anjing Kemamang makang ikang...
wakakakakaka......

kapt_shiqaqi said...

eloo njing! eko xyahla jd barwa anjing kurap tu, anjing kurap ori pun xmenyalak pong hahaha

Anonymous said...

hoi hoi ni cerita putri umno ke cerita anjing?

focus on topic la beb.

-abangramping

earl said...

Bro, pehal blog Roslan SMS lu letak dalam carta pro PR? Lu saje nak test o lu memang cuai. Kapt_shiqaqi btol! Muahaha..

AdukaTaruna said...

gua cuai la earl. ngeeee

CgLyn said...

Mereka rasa glemer bila dipuji2 cam tu. Utusan dah jadi lidah rasmi mereka.