Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Nov 12, 2009

Sah : Ketua Pemuda PAS berpakat dengan ejen UMNO.

Maklumat sahih ini disahkan oleh harakah sendiri. Klik sini.

7 comments:

matnissancefiro said...

penyokong pas ganu aje yang kata aziz geng umno, penyokong pas lain tak kata pun! tuan penyokong pas ganu ke?

D'ayo said...

Bhai... kalau nak harapkan orang parti je mengundi... tak kan menang punye... mesti diharapkan jugak kat orang luar parti yang lebih kepada persepsi...

Taliban said...

macam mana ketua pemuda pas boleh berpakat dgn agenda musuh dlm slimut ni.agen umno tu!ish!apa pulak persepsi rakyat (baca org pas ganu) nanti bila tgk gambar beramah mesra berbelai manja dgn agen umno macam ni?

uma said...

meramaikan kwn2..
jgn bijaksana meramaikan musuh yg telah sedia ada... tu bengong lg bengap..haha

kene hentak skit
dah dianggap musuh...haha

Anonymous said...

asal tak setuju je ejen Umno....
asal tak setuju je ejen Anwar.....
asal tak setuju je Erdogan...
pemimpin Pas dah macam pemimpin Umno......
tu yg menjilat Umno je saban hari...

~KOPI JANDA

Media Cyber said...

harakah? kamu mengatakan harakah mensahihkan berita itu?

aku sedikit pun tak pernah percaya pada harakah sebab diorang main masukkan berita ikut HOT! jer.. yg tak betul pun dimasukkan juga.. mmg padan muka kena label sebagai media portal news penipu oleh nik abduh sendiri

Selepas penang? Selangor pun rampas tanah rakyat. http://unitmediasiber.blogspot.com/2009/11/selepas-penang-selangor-juga-mahu.html

Lyn said...

kompius ni. ejen UMNO ke ejen Nuar?