Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Nov 3, 2009

Rakaman sulit Hasan Ali ada 2

RAKAMAN ITU ADA DUA!!

Jangan salah anggap. Rakaman dalam isu Hasan Ali ini, bukan satu, sebaliknya ada dua rakaman; (1) Rakaman ucapan Hasan Ali di hadapan pemuda PAS Selangor, dan (2) Rakaman pertemuan Hasan Ali, Roslan SMS dan Nasaruddin Mat Isa dengan Blogger UMNO.

Diberitakan, Rakaman ucapan Hasan Ali di hadapan pemuda PAS negeri suda didengari oleh tiga tokoh politik dalam PAS; salah seorangnya adalah Tuan Guru Nik Abdul Aziz bin Nik Mat. Dalam rakaman tersebut, ada ucapan ala BTN dalam memburukkan Pakatan Rakyat.

perlu diingat, rakaman pertemuan Hasan Ali dengan blogger tidak sama dengan rakaman yang seorang ahli majlis shah alam berikan kepada
Tuan Guru Nik Abdul Aziz.

sekian

7 comments:

Anonymous said...

amende lu tak habis2 ngan hasan ali ni

cibai

skrg ni yg tengah merompak duit upah toreh getah mak bapak lu si najib celka tu. yg tengah boroikan perut dari duit cukai lu umno tu

apsal tak hentam sana ngok

cibai la lu

Anonymous said...

orang yang bencikan UMNO suka cakap CIBAI...
sepatutnya PAS dakwah orang sebegini supaya menjaga lidah......

Mikhail16 said...

UMNO dah busuk benanah, x leh baik dah. PAS masih ada harapan baru kudis skit2.

Nak suh AT kutuk2 UMNO lu kene sua borang kat dia dulu.

Lama follow blog nipun x dapat lagi fokus blog.

Bosan dengan bangang puak-puak bangang nie. Mcm Karim, Beruk nie memang beruklah, sebab dia berukkan.

guns said...

jeng...jeng...jeng

pita rakaman akan terbongkar juga pada umum...... mcm pita linggam lah. hasan...hasan, kau nie memang cibai lah.

Anonymous said...

ooo gitu ka? sampai 2, sekarang ni ketaq lutut lah mereka2 yg terlibat.

apa isinya, teringin nak tau. terbaca 1 org kata, "takkan tak boleh tau apa kata2 pemimpin pas, sedangkan org amno pun tau (dipanggil sekali dlm perjumpaan), aku lagi lah pulak ahli pas, aku patut lagi tau drp org amno." heheh

guns said...

kalau tak bleh tau juga, aku nak pi lempaq kepala lembu kat umah mangkok hayun hasan ali.

Anonymous said...

ADUKA TERUNA,hang kalau jahil sekalipun,jgn lah terang2 tunjuk dkt org,buat malu hang dan keluarga hang saja.Kalau hang tak reti dgn adab dan cara org agama berhujah dgn dalil dan ilmu,lebih baik hang duk diam,jgn duk tulis,mengata,maki hamun alim ulamak.Itu bukan cara org yg beragama islam.