Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Nov 23, 2009

Pergh... ni dah level CIA-KGB dah nih..

KOTA BHARU, 23 Nov: Menteri Besar Kelantan Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz bersetuju untuk menasihati Ir. Abdul Ariffahmi Ab. Rahman melepaskan jawatannya sebagai Ketua Pegawai Ekselutif (CEO) Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK). Persetujuan itu diumum Nik Aziz pada satu sidang media selepas pertemuan dengan pimpinan PAS di kediaman Menteri Besar, JKR 10 pagi ini.

Pertemuan tersebut disertai Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang, Timbalan Mursyidul Am, Datuk Haron Din, Naib Presiden Salahudin Ayub dan Bendahari Dr. Hatta Ramli.

Sekali tengok2, plan licik nak jatuhkan Hadi. Sebagai timbal balas, rombongan nasihat ke Rusila plak. 10 ahli parlimen PAS 'budak hitam' dulu nasihat Hadi suruh letak jawatan. Siap pakej, TGNA tawarkan kerusi Mursyidul Am kepada Hadi.

Ini macam dah serupa CIA-KGB punya politik. Cam tak caye jer politik Melayu licik tahap nih. So, terpaksalah PROJEK LANGGAR HADI 2010.

4 comments:

Anonymous said...

-tmbah pakej lg bro,exco perhubungan antarabngsa,kalu exco tue tak wujud lg dlm pas,pinda prlembagaan parti ke,wujudkn jawatan trsebut ngan segera..

-zargus-

uma said...

nasihat utk hadi letak jawatan ni
x leh org dlm
kang dilihat derhaka..susah..haha

elok NGO
yg support PAS
yg nasihatkan Hadi undur
sebelum tu,
war-warkan dulu2 dlm media...haha

Anonymous said...

wah menjadik plak block quote nih.
haha

gengkilangspeak said...

Tukar sape pon cam same jer. X kan ade perubahan.